2013. szeptember 25., szerda

Bőrfiatalító szérumok


A választék hatalmas, én most csak néhányat emeltem ki - elsősorban azokat amiket vagy már próbáltam vagy nagyon jókat hallottam róla és emiatt minél előbb szeretném kipróbálni :) Mivel a bőr rugalmasságának elvesztése 30 éves kor környékén elkezdődik innentől mindenképpen célszerű valamilyen szérumot beiktatni a bőrápolási rutinba, de huszonévesen sem árt ha hetente néhányszor vagy kúraszerűen hidratáló vagy gyengéd hámlasztó szérumot használunk. Hiszen a bőrünk egyre több káros hatásnak van kitéve: UV sugárzás, szmog, egyebek - valahogyan ezeket meg kell gyógyítanunk.


1. Clinique Turnaround élénkítő szérum - Gyengéd exfoliáló szérum, ragyogásfokozó, sejtmegújító hatással 15.000 Ft körül a nagyobb drogériákban 30 ml-es kiszerelésben
2. Estee Lauder Advanced Night Repair - Nagy klasszikus, jól bevált éjszakai bőrápoló most megújult formulával, ezt  már próbáltam és nagyon meg voltam vele elégedve - 20.000 Ft körül kapható a nagyobb drogériákban, célszerű most karácsony előtt akciós szettben megvásárolni
3. Biotherm Blue Therapy - Algával és planktonnal teli bőrfiatalító, javítja a bőr feszességét, csökkenti a ráncokat és pigmentfoltokat 16.000 Ft körüli áron kapható a 30 ml-es kiszerelés szintén a nagyobb drogériákban
4. Gamila Face Oil - Erről ígéretes dolgokat hallottam, 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz, antioxidánsokat, vitaminokat, ásványi anyagokat a megfelelő kombinációban ahhoz hogy csodát tegyen a bőrrel, ezt nagyon kipróbálnám - Magyarországon itt rendelhető 19.600 Ft 50 ml
5. Farfalla Age Miracle szérum - szintén 100%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaz, "bio-botox", klinikailag igazolt ránctalanító hatással 15 ml 9.700 Ft-ért itt rendelhető
6. SweetsationTherapy LaNouvel szérum hialuronsavval - Tele van antioxidánsokkal, jobbnál jobb természetes összetevőkkel, serkenti a kollagéntermelést. Ezt nemrég próbáltam és nagyon szép, hidratált és selymes lesz tőle a bőr - Az ára nagyon baráti, 5.890 Ft-ért rendelhető 30 ml itt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...