2020. augusztus 15., szombat

Lookfantastic Beauty Box - 2020. augusztus




Az augusztusi Lookfantastic Beauty Bos meglepő módon időben megérkezett hozzám és kihozta a posta, nem kellett érte bemenni. Ezeket a kiszállítási anomáliákat nem igazán tudom megérteni, de mindenesetre ennek most örültem így.

Vibrálóan narancsos doboz érkezett, az alábbi mottóval:

"Do more of what makes your soul radiate"

Ezzel olyan igazi, nyári hangulatot teremt, így nagy lelkesedéssel kezdtem felfedezni a termékeket is.





Az augusztusi Lookfantastic Beauty Box tartalma:


Ahava - Mineral Body Lotion - 40 ml - utazó méret
Bellapierre - Ásványi pirosító - Amaretto - teljes méret
Eyeko - Black Magic szempillaspirál - 4 ml - utazó méret
Mio - Sun-drenched tusfürdő - 30 ml -  utazó méret
Caudalie - Vinoperfect Radiance Serum - 10 ml - minta
Percy&Reed - Wonderbalm - 30 ml utazó méret






Az Eyeko szemöldök gélje után már alig vártam, hogy egy szempillaspirált is kipróbálhassak és nem csalódtam elég szuper a Black Magic. Egyébként tubusos spirál, jó kis sűrű kefével ami rendesen bevonja a pillákat, nem csomósodik, nehezen kenődik el, tartós és koromfekete. Kicsit sajnálom, hogy csak ekkora és jó hamar el fog fogyni, viszont így pont jó szolgálatot tett az egyhetes balatoni nyaraláson. Egyébként ez a travel size termék így külön is kapható a Lookfantastic oldalán és akciósan 10 euro az ára.





Én a Caudalie termékeket eléggé szeretem, eddig nagyrészt pont ilyen beauty box szolgáltatáson keresztül fedeztem fel őket. A Vinoperfect Radiance Serum talán az egész kiadás ihletője volt, hiszen ragyogó bőrt ígér. Ez egy éjszakai szérum, ami elsősorban a pigmentfoltok halványítását ígéri. A Lookfantastic oldalán a 30 ml-es verziót utazó méretként árulják, 54 euróért, ez kicsit fájdalmas ár. 4 hét alatt ígér eredményeket, ez a 10 ml szerintem nem fog annyi ideig tartani. Amúgy kellemes, kevés összetevővel rendelkező szérum, szerintem az illatanyagot kihagyhatták volna belőle. De ezt nem venném meg teljes áron, hiszen pigmenfoltok halványítására ennél jóval olcsóbb megoldások léteznek.




A Mio Skincare szimpatikusnak tűnik és talán már valamit próbáltam is tőlük. Ez egy elvileg micellás tusfürdő, némi aranyló csillámmal. Ebből a teljes méret 200 ml és 22 euro. Frissítő citrom és narancsvirág illattal, füge és ginzeng kivonattal, andiroba olajjal. Igazából tényleg jól tisztít, a csillámoknak nem látom különösebb jelentőségét, az illata oké, pont jó volt ez is a nyaralásra.





Amire nem igazán volt szükségem, az egy újabb pirosító, de a Bellapierre Amaretto árnyalat amúgy egy finom, decens szín, olyan barackos, terrakotta jellegű. Ez az egyetlen teljes kiszerelésű termék az egész dobozban.




A Wonderbalmnak nagyon örültem, pont kellett egy ilyen leave-in cucc a Balatonra, úgyhogy ez is ment az utazótáskába. Teszi a dolgát, puhává, könnyebben kezelhetővé teszi a hajat, megfelelően ápolja.



Az Ahava testápoló viszonylag unalmasnak tűnt így elsőre, viszont isteni krémes illata van és remekül táplálja a bőrt. A tengeri ásványianyag tartalom mellett aloe vera és varázsmogyoró kivonat is van benne így jól regenerál is. A teljes kiszerelés 250 ml és 27 euro, de mivel minden harmadik Lookfantastic Beauty Boxban van testápoló, ezért már rég vettem teljes kiszerelést bármelyikből. Ennyiért ezt sem venném meg feltétlenül, szintén azért mert kevesebbért vannak ugyanilyen jók is.



Összességében nekem most nagyon jól jött ez a kiadás a sok utazó méret miatt, szinte ezekből meg az előző dobozokból úsztam meg a nyaralást, kevés dologból kellett elvinnem a teljes méretet. Amit nagyon megszerettem, az az Eyeko szempillaspirál! Viszont nem tudok elmenni amellett, hogy egyetlen teljes kiszerelés volt, az is egy ásványi pirosító egy olyan márkától ami túl gyakran szerepelt már LF szépségdobozban. Ha ugyanez egy bőrápoló termék lett volna, például akár a tusfürdő, ami gyorsan fogy, jobban örültem volna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...