2020. szeptember 28., hétfő

Lookfantastic Beauty Box - 2020. Szeptember

 



A szeptemberi Lookfantastic Beauty Box egy ünnepi kiadás, már 6 éve hogy ezek a szépségdobozok kaphatóak. Ezeknél a születésnapi kiadásoknál mindig lehet rá számítani, hogy értékesebbek még a megszokottnál is és így aztán kiemelkedően jó az ár/érték arány. Ebben a dobozban eszközök, sminktermékek, hajpakolás és arckrém van, plusz még egy kis meglepetés. Az külön meglepetés volt, hogy a postás ismét kihozta a csomagot és nem csak értesítőt dobott be. Ez a kézbesítés a Lookfantastic doboznál mér mindig ilyen szerencse kérdése marad, azt hiszem.




A 2020. szeptemberi Lookfantastic Beauty Box tartalma


Illamasqua OMG highlighter - mini

Diego Della Pharma ajakceruza - teljes méret

ESPA Pink Hair & Scalp Mud hajpakolás - 30 ml, utazó méret

Elemis Pro Collagen Marine Cream - 15 ml, deluxe minta

Luxie árnyékoló ecset - teljes méret

Brushworks Jade Roller - teljes méret

meglepetés: Lookfantastic Pop Socket telefontartó




Az Illamasqua OMG highlightert mikor megláttam, hát egyből sóhajtottam egyet, én egyszerűen imádom ezt a márkát és ez annyira gyönyörű és diszkréten csillogó és ez a pezsgőszín is nagyon tetszik. Szerintem pompásan passzol egy ilyen születésnapi dobozba! Egyértelműen ez a doboz fénypontja. A teljes méret ára egyébként 34 Font, szóval húzós. Mármint nagyon. Szóval ha figyelembe vesszük, hogy ez mini termék, még akkor is önmagában szinte ez az egy dolog fedezi a beauty box árát.




Maradva a sminktermékeknél, a Diego Della Parma ajakceruza is jól jön, igazán szép szín őszre. Ennek az eredeti ára 9 Font körül van. 



Az ESPA Pink Hair&Scalp Mud hajpakolás már korábban volt valamelyik dobozban és tetszett, el is használtam mindet, úgyhogy ismét nagyon örülök neki. A teljes méret 180 ml és 34 Font, szóval ez sem olcsó és bár kitűnő termék, de ennyit nem adnék érte. Mennyivel jobb néha egy minit kapni egy ilyen dobozban? :) Egyébként van benne agyag, ricinus olaj, sárgabarack magolaj, szőlőmagolaj, rózsa kivonat és elég sok illóolaj, de hajra nekem ez oké. Hajmosás előtt kell feltenni és húsz percig fenn hagyni.


Az Elemis Pro Collagen Marine Cream szintén volt már korábban, úgy látszik biztosra akartak menni jól bevált kedvencekkel, ami nem is baj. Remek összetevői vannak ennek a krémnek, jó is a bőrömnek, de az illatanyagot tényleg kihagyhatták volna belőle. Értékben ez a legkomolyabb, a teljes méret 50 ml és....most figyeljetek...87 Font! Mondom én, erre a legjobbak ezek a beauty boxok, hogy olyan luxustermékeket lehet néha kipróbálni amiket amúgy nem vennénk meg. Természetesen jó kis krém ez, nyilván, de nem kell ennyit kifizetni egy arckrémért, ugyanilyen jók, vagy akár még jobbak is vannak olcsóbban.



Luxie árnyékoló ecset: nem ismertem ezt a márkát, de nagyjából jónak tűnik, szerintem használható kis darab. Mindig tudok örülni egy vadonatúj ecsetnek, főleg ha egy ilyen praktikus darab. Az ára 11 Font.



Jade roller, hát most nem mondom, hogy pont kellett még egy, de mivel amúgy szoktam használni arcmasszázshoz, fátyolmaszkokhoz végül is nem baj ha van egy utánpótlás is. Ennek az ára 15 Font.




Ilyen pop socketre nem vágytam különösebben, de érdekes kis apróság, figyelmesség, ki fogom azért próbálni. Update: kipróbáltam. Hogy tudtam eddig élni nélküle???


Összegzés:


Nagyon jó véleménnyel vagyok erről a dobozról most, minőségben és értékben is elég jól válogattak, szerintem mindenki találhat benne több olyan terméket is amit örömmel használ majd. Az Illamasqua, az ESPA maszk és az Elemis krém is csodás választás volt. Van benne minden, smink, haj- és bőrápoló és még egy jade roller éééés még egy plusz meglepetés is. Lehet hogy ha leiratkozok majd erről a szolgáltatásról, azért a szülinapos dobozokat mégis megrendelem majd :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...