2020. október 29., csütörtök

Lookfantastic Beauty Box - 2020. Október

 



Ismét jó későn érkezett meg a Lookfantastic Beauty Box, a változatosság kedvéért most megint be kellett mennem érte a postára mert "külföldi amorf csomag". Viszont a tartalmával egész jól kárpótolt a várakozásért.

A kiadás témája most az otthoni, kényelmes visszavonulás, bekuckózás (ami ebben az időszakban más értelmet nyer, de attól még lehet kellemes). Ennek megfelelően csupa home-spa jellegű, kényeztető terméket pakoltak bele.




Pihepuha, krémes, illatos dolgok, az októberi Lookfantastic Beauty Boxban:


Ecooking Overnight Foot Cream - éjszakai regeneráló lábkrém, deluxe minta, 30 ml, 8 Font
Starskin Smoothing Eye-Catcher Mask - szemmaszk, teljes méret, 4,25 Font
Bubble Tea Earl Grey Bath Tea - fürdősó, 100 gr, 5,99 Font
Glov Hair Wrap - hajszárító turbán, teljes méret, 14, 99 Font
Balance Me Bakuchiol Serum - szérum, minta, 7 ml, 11 Font
ByTerry Baume de Rose ajakbalzsam, utazó méret, 14 Font





A Starskin maszkok elég gyakran szerepelnek ezekben a dobozokban, de nem baj, mert igazából mindig jól jönnek. Biocellulózból készült szemtapaszok, amik üdévé és ragyogóvá teszik a szemkörnyéket, és így egyesével csomagolva még higiénikusabb is.




A ByTerry termékek mindig annyira érdekeltek, de elég drágának találtam őket, így aztán nem vettem semmit, úgyhogy örültem nagyon, hogy végre ezt a márkát is megismerhetem. Ápoló, krémes ajakbalzsam a Baume de Rose utazó változata, kellemes illattal és jó regeneráló tulajdonságokkal. Viszont, ugyanaz a fura mellékíze van mint a DR.PawPaw balzsamoknak, úgyhogy nálam ez problematikus.



Az Ecooking márkát már ismertem, és pont szükségem volt egy jó kis ápoló lábkrémre, úgyhogy ez remek! Finom mentol és eukaliptusz illata van, de nem zavaróan és tele van ápoló összetevőkkel.


Ilyesmi hajturbánom már van az Aliexpressről :) - de az közel sem ilyen pihepuha és finom. Ezt nagy örömmel fogom használni!




A bakuchiolról már írtam korábban mint a retinol természetes alternatívájáról (ami azért kevésbé hatékony és látványos) - de ebben a szérumban nem csak ez a jó, az összetevőitől valahogy sokkal kisimultabb a bőröm és a pórusaim is kevésbé láthatóak.  A bakuchiolon kívül van benne még indiai cserzőgubacs (nem, én sem találkoztam még vele) és többféle anti-aging olaj mint cacay, csipkebogyó, borágó. Őszintén szólva tökéletesen lenne és meg is venném a teljes kiszerelést, ha nem így zárulna az INCI: Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool. Miért? Miért? 

 


Fürdősó, fürdőbomba, fürdőhab, fürdőbármi jöhet, minden mennyiségben és ha ilyen citrusos Earl Grey illatú, akkor meg pláne. Ennek nagyon örültem!


Összegzés:


Kényeztető kiadásnak szuper, a pihepuha hajtörlő, a fürdősó, a lábápoló krém csodás, annak is örülök, hogy végre kipróbálhattam egy ByTerry terméket, még ha nem is jött be, legalább ennyivel kevesebb dolog van a kívánságlistámon. A Balance me Bakuchiol szérum annyira jó lenne, de nem értem miért nem hagyták ki belőle ezeket az irritáló összetevőket. Viszont annyiból hasznos, hogy az összetevők között felfedeztem a cacay olajat ami állítólag az egyik legjobb anti-aging arcolaj, úgyhogy azt fogok venni külön :) Mindig mondom, hogy az ilyen dobozok a felfedezésről szólnak, új márkák, új hatóanyagok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...