2020. augusztus 26., szerda

Pyunkang Yul Cleansing Foam




Akik régebb óta olvassák a blogomat, talán tudják, hogy nagy kedvencem a koreai Pyunkang Yul márka. Tradicionális koreai gyógynövényeket ötvöznek egyéb biztonságos és bőrbarát hatóanyagokkal és tényleg csak a legszükségesebb összetevőkkel.

Amikor megláttam tőlük ezt a cleansing foam névre hallgató arclemosót először tartottam tőle, mert  a hab állagú lemosókat mostanában nem szeretem, de mivel láttam, hogy mégiscsak egy tubusban van, gondoltam adok neki egy esélyt. 



A Pyunkang Yul Cleansing Foam egyik fő összetevője a ledebouriella seseloides latin nevű, keleti gyógyászatban használt növény, ami gyulladáscsökkentő és antibakteriális hatású, amit allergiás bőrreakciók enyhítésére használnak többek között. Ez szerepel az első helyen az összetevők között. Ezen kívül egyéb, a tisztításért felelős hatóanyagok és glycerin valamint méhviasz is van benne, valamint sajnos illatanyag is, amit nem értek, mert nem is különösebben lehet érezni. Minek is egy arctisztítóba illatanyag, de tényleg? Mindenesetre az INCI viszonylag rövid és többnyire ártalmatlan. 



Gazdagon krémes lemosó ami veszettül jól tisztít és nagyon jó állaga van. Pont az állaga miatt segít igazán eltávolítani a szennyeződéseket, mert szinte magához vonzza a koszt. Ehhez persze nem árt finoman de alaposan bemasszírozni az arcbőrbe.  

Elsősorban zsíros vagy kombinált bőrtípusra ajánlom, mert van egy olyan érzésem hogy ez  túl alapos tisztítás esetleg száríthatja a bőrt, bár nekem nem volt vele ilyen problémám. 

Tökéletes második lemosó, egyszerű, korrekt kozmetikum, nem csalódtam a Pyunkang Yul márkában.

Itthon a Notino-n éritek el, külföldről a Jolse, Yesstyle oldalakon tudjátok megrendelni, az ára is baráti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...