2020. augusztus 28., péntek

Tökéletes nude lakkok - Essie






Emlékszem egy időben online rengeteg helyen láttam az Essie lakkokat, és a legjobban a gyönyörű és változatos nude árnyalatok tetszettek. Akkoriban csak külföldről lehetett volna hozzájutni, sok helyről pedig nem szállítottak körömlakkokat, így aztán le is tettem róla egy időre. Szerencsére most már sokkal könnyebben hozzáférhető ez a márka is, például a Notino webáruházban. Így meg is rendeltem a leginkább áhított Essie NailsTopless and barefoot árnyalatot, ami egy tökéletes neutrális árnyalat a hétköznapokra.

A formula nagyon jól kenhető, magas fényű, kitűnően pigmentált, két rétegben tökéletesen fedő lakk. Ha rövid a körmünk ügyeljünk a mennyiségre mert a vastag ecset sok anyagot vesz fel. Szépen, egyenletesen terül, viszonylag gyorsan szárad. A végeredmény szinte gél állagú, csillogóan fényes. Egy hetet simán kibír lepattogzás nélkül. Nagyon jó minőség, abszolút korrekt áron!


De tényleg, még a nude árnyalatokon belül is zseniális választék van, és mindegyik annyira szép! Készítettem egy kis válogatást a kedvenceimből, jelenleg mindegyik van raktáron és ráadásul most 18%-os kedvezmény van rájuk.



Legjobb Essie nude körömlakkok:








121 - Topless and barefoot 

Szolid, bézs pink árnyalat







101 - Lady like

Elegáns, visszafogott mályvaszín







11 - Not just a pretty face

Szép, természetes barackos-rózsaszínes nude









431 - Go go geisha

A másik kiszemeltem amit szeretnék megvenni, ez a kis antik rózsaszínes árnyalat, szerintem gyönyörű







79 - Sand Tropez

Klasszikus homokszín







23 - Eternal optimist 

Elegáns, dusty rose árnyalat






A végére még egy kellemes info:

Minden Essie körömlakk DBP, toulene és formadehyde mentes. A toulene mentességnek azért is örülök, mert nincs az a jellegzetes körömlakk szaga.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...