2014. március 6., csütörtök

Újabb hajápolási szent grál - TIGI Spoil Me


Én folyton kócmentesítő termékeket keresek, így akadtam rá a TIGI Spoil Me simító, hajszépítő készítményére. Hogy pontosan mire való arról erősen megoszlanak a neten a vélemények, láttam pár olyan hozzászólást hogy ez semmire sem jó és hogy nem használ. Na kérem, dehogynem! Mondjuk annyi előnnyel indultam hogy tényleg mindent átnéztem róla mielőtt megvettem, így nagyjából tudtam már hogy mit fogok vele kezdeni.

Kétféle felhasználási módot találtam amiben több mint tökéletesen teljesít! Az egyik hogy törölközőnedves hajra egyenletesen ráfújom, majd megszárítom. Ettől komolyan leesett az állam :) A hajam a legkitartóbb formázás-szárítás után is némileg szállni szokott és egy kis idő után kócolódni ( vékonyszálú, szárazvégű...). A Spoil Me azonban elintézte nekem, hogy ruganyos, selymes, sima, fényes és messzemenőkig zökkenőmentes frizurám legyen. Mindenki észrevette rajtam a változást és azt kérdezgették, hogy fodrásztól jövök-e? Ilyen fokú perfekt esését a hajamnak én házi módszerrel még soha de soha nem tudtam elérni. Ne beszélve arról, hogy némileg lerövidíti a hajszárítást is.
Bárcsak látnátok miközben ezt írom, mert gyakorlatilag letörölhetetlen a mosoly az arcomról, tényleg nagyon, nagyon elégedett vagyok. Ez van, engem olyan jóleső érzéssel tud eltölteni ha ráakadok valami olyan termékre amiről tudom hogy ezentúl biztosan támaszkodhatok rá, teszi a dolgát, sőt, csodát tesz. Mert ugye manapság hatalmas a választék mindenben, de igazi kincsekre nehéz bukkanni, főleg a hajápolás terén. 




A másik felhasználási módja, hogy a tenyeremre fújok belőle és a már száraz hajon kicsit áthúzogatom, hogy lesimítsam, egyengessem. Így ultrakönnyű hajwaxként működik, nem húzza, nehezíti a hajat, ad egy kis extra fényt is, szóval szuper :)



Hajtógázas termékről van szó, átlátszó permet, az összetevői között felőlem bármi lehetne mert ami ennyire működik ahhoz én ragaszkodni fogok...

300 ml van a flakonban és nem kell sok belőle úgyhogy egy jó darabig elég. Ha Tigi termékeket keresek, mindig az Iparfümériában szoktam megnézni mert ott lehet a legkedvezőbb áron kapni őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...