2016. március 23., szerda

Lookfantastic Beauty Box - 2016. március


Végül is fogtam magam és feliratkoztam 1 évre a Lookfantastic Beauty Box szolgáltatásra, így csak 11.25 Fontba kerül egy havi szépségdoboz. Ennyit tényleg megér egy ilyen színvonalas szolgáltatás. Nem kellett egy évre előre fizetni vagy ilyesmi, hanem havonta - általában a hónap elején - vonják le az összeget a számlámról. Ha 1 év után nem szeretném már kérni a szolgáltatást akkor csak írni kell egy leiratkozó levelet az ügyfélszolgálatnak, különben automatikusan meghosszabbítják - persze erről küldenek értesítést is. 

Az ehavi doboz világ körüli útra visz minket, mert New Yorkból, Párizsból és Londonból származó termékeket pakoltak bele. 

Lássuk a tartalmat:



Először is kellemes meglepetésként tapasztaltam, hogy egy Elle is jár hozzá ebben a hónapban, ami szuper, mert ez az első külföldi Elle magazinom :)

  • Codage Masque Hydratant hidratáló maszk - 15 ml
  • First Aid Beauty Ultra Repair Cream - 28 g
  • Caudalie Micellar Cleansing Water - 50 ml
  • Nuxe Creme Prodigieuse hidratáló krém - 15 ml
  • Revlon Colorburst Balm - teljes méret 
  • Lottie London szemhéjárnyaló ecset - teljes méret
  • Emergen-C vitaminos italpor - 2 zacskó






Ezek a kis narancsízű porok jól jönnek majd ha szükségem lesz napközben egy kis vitaminlöketre :)


Egy újabb márka amelyiktől még nem próbáltam semmit, a Codage Párizsból. Ez a hidratáló maszk állítólag még a legérzékenyebb bőrre is kiváló, alig várom hogy kipróbáljam és írhassak róla!


A Caudalie márkát már ismertem korábbi dobozokból, eddig minden tetszett amit próbáltam. Egy micellás arctisztító pedig mindig jól jön :)


Szintén újdonság nekem a First Aid Beauty - ez a regeneráló balzsam mindenféle száraz területekre jó, akár az arcon, akár a testen. Zabpelyhet, ceramidokat fehér teát, édesgyökeret és shea vajat tartalmaz.


Nagy kedvencem a Nuxe márka, már régóta szerepelnek a termékei a szépségápoló rutinomban. Ez egy remek, könnyű kis mindennapos hidratáló krém, természetes összetevőkkel.


Ecsetekből sosem elég és mindig öröm egy újdonságot kipróbálni. A Lottie London elérhető árú ecsetei közül most ez a szemhéjárnyaló került hozzám. Az ecsetek egyébként igazi vidám színekben pompáznak, már ki is néztem magamnak még egy kabukit is, lilában :)


Ez a Revlon ajakbalzsam pedig a csúcs, ennek örültem a legjobban. A színe is tökély, ráadásul kókuszolajat, mangó kivonatot és shea vajat tartalmaz.


Vélemény:


Abszolút elégedett vagyok a doboz tartalmával, minden ami benne van tökéletes a télből tavaszba való átmenethez, új élettel tölti fel a bőrt, ápolja a kiszáradt ajkakat és egy vidám, színes ecsettel is kényeztet.
A doboz értéke pedig bőven meghaladja azt amennyibe nekem került, már csak a Lottie ecset és a Revlon Colorburst többe került volna együtt mint 11 Font. Nagyon szimpatikus hogy mindenre gondoltak, van benne krém és sminktermék egyaránt + még az Elle magazin, ráadásnak meg még vitaminos italpor. Azért érdekes lesz hogy hányszor fogok még ugyanazokkal a márkákkal találkozni ebben az évben, mert úgy látom a Nuxe és a Caudalie gyakran előfordul a dobozokban. Egy év elteltével majd összesítek és megnézzük mennyire volt változatos ez a beauty box feliratkozás.

1 megjegyzés:

  1. Imádom ezeket a kis zsákbamacska dobozokat, jó kis termékek voltak benne:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...