2016. május 30., hétfő

Milani Amore Mattalics Lip Creme folyékony rúzsok


A Milani Hungary jóvoltából alkalmam nyílt tesztelni néhányat az Amore Mattalics limitált kollekció újdonságai közül. Örültem neki mert eleve odavagyok a Milani matt rúzsokért és ezek az új fémes árnyalatok rendkívül izgalmasnak tűnnek. Gazdagon pigmentált, matt de mégis enyhén metálosan fénylő és rendkívül tartós ajakkrémekről van szó - nagyon különlegesek!


A három árnyalat amit kipróbálhattam:

Dramattic Diva - egy ragyogó világosabb fukszia
Matterialistic - egy mély, barnás-aranyos árnyalat
Automattic Touch - egy vibráló, sötétebb fukszia



A Matterialistic folyékony karamellnek tűnik felvitel előtt, majd száradás után egy bronzos, barnás aranyfényű szépség lesz belőle. Ez a legsötétebb a három közül és szerintem ez az egyik legjobban pigmentált. Felvitelkor pontosan kell dolgozni vele mert hamar szárad és onnantól tartósan marad a helyén. Végeztem vele puszitesztet, italt is fogyasztottam és vártam sokat, de nem kopott hosszú órákig. Biztos vagyok benne, hogy egy komolyabb evés után azért újra fel kell vinni, de egy csülökevő versenyre nem is feltétlenül rúzsoznám ki magam :) A hétköznapi átlagos igénybevételt simán bírja, és ha kopik, akkor is inkább belülről kifelé, nem látványosan.





Az Automattic Touch a kedvencem a három közül, szenzációs, élénk, elegáns szín. Ez pontosan az a rúzs, amit ha felteszel akkor szinte semmi egyéb sminkre nincs szükséged legfeljebb egy kis szempillaspirálra - azonnal partiképes vagy :) Szintén jól pigmentált, de ebből azért rendesen kentem fel, és emiatt ezt is volt a legnehezebb lemosnom. Nagyon ütős nyári árnyalat, jól el tudom képzelni lazább és elegánsabb megjelenéshez egyaránt.







A harmadik szín a Drammatic Diva ami azonnal egy nyolcvanas évekbeli vadócot varázsol bárkiből. Merész és élénk, ráadásul ez a szín volt a legtartósabb! Abszolút nyári, strandot és bulizást idéz, azonnal jókedvre derít :) Ezt magamtól lehet hogy nem is választottam volna ki, de felkenve meg el vagyok tőle bűvölve, nagyon vagány.




Összességében elmondhatom az Amore Mattalics kollekció általam próbált darabjairól hogy talán még egy fokkal jobban pigmentáltak és tartósabbak az Amore Matte rúzsoknál is, nagyon hamar "készre" száradnak és csodálatos illatuk van. Az applikátor egy fokkal praktikusabb mint az Amore Matte kollekciónál, így ügyesebben lehet felvinni a megfelelő mennyiséget. Csókot, italt bírják, sőt az Automattic Touch még egy adag szándékos dörzsölés után is érintetlen volt a számon - a kezemen ugyan látszott némi szín, de nem tűnt el számottevően az ajkairól. Szóval ha bombabiztos megoldás kell egy pár órás partira, rendezvényre, akkor ezekben a rúzsokban nem fogunk csalódni - és szerintem a hétköznapokban is jól bírják, legfeljebb ebéd után célszerű kicsit utána igazítani. Egyedülállóan különlegesnek tartom őket és még legalább két színt be fogok szerezni. Limitált kollekcióról van szó, úgyhogy érdemes beszerezni belőle amíg kapható. 


A Milani webáruházban tudjátok megvásárolni, 2.890 Ft-ért, ráadásul most ha több terméket vásároltok, akkor 5%-10%-15% kedvezményt is kaphattok, még holnapig ( 05.31. ) Az akció részleteit a Milani webáruház főoldalán olvashatjátok.






2 megjegyzés:

  1. Szép, szép, de ilyenkor mindig rájövök, hogy nekem nagyon nem fekszenek a fényes szájkencék :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok vele általában, ( mert alapvetően pici szám van, nem vékony, de pici ) - és amikor erősebben kifestem midig Betty Boopnak érzem magam :) De ezt a barnásat simán vállalni tudom akár hétköznapokon is. Amúgy én nude rúzs rajongó és gyűjtő és felhasználó vagyok :)))

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...