2016. július 12., kedd

Az első hazai szépségdoboz férfiaknak - Men's Stuff, július


Nagyon megörültem amikor felfedeztem hogy létezik egy ilyen szépségdoboz Men's Stuff néven, úgyhogy egyből meg is rendeltem Férfimnek. Sejtettem hogy praktikus és jól használható dolgok lesznek benne és a márkákat is felfedték előre - ami alapján remek kiadásnak tűnt! Persze ez mind az övé és esküszöm hogy semmit sem nyúltam le belőle.....csak egy fényképezés erejéig szereztem meg :))

Nekem az ötleten kívül a design is nagyon tetszik: tiszta, éles, minimál, elegáns. Egy ilyen doboz mindenhol jól mutat, majd lehet benne szerszámokat vagy borotvakészletet, cédéket, névjegykártyákat és akár régi matchboxokat is tartani ....D 


Ami első pillantásra feltűnt, hogy tele volt kedvezménykuponokkal, de komolyan! Három márkához kapunk engedményeket - na, ezeket tényleg lenyúltam, bevallom :)


A doboz tartalma:

  • Touchland Kub2go - teljes kiszerelés  - A miénkben mentás volt
  • Naobay energetizáló szemránckrém - teljes kiszerelés
  • Paula's Choice PC4MEN Arclemosó - deluxe minta - 30 ml
  • Organique Naturals - Pour Homme - Borotválkozás utáni balzsam és arckrém - utazó méret - 30 ml
  • Organique Naturals - Pour Homme - Sampon - utazó méret 50 ml
  • Coconutoil Cosmetics masszázsolaj - minta - 5 ml



Na, ezt nagyon irigylem, bárcsak valamelyik női dobozban is lenne egyszer Paula's Choice termék! Ez biztos hogy nagyon fog tetszeni neki, a nyaralásokhoz is jól fog jönni.


Ezt meg remélem együtt használjuk majd el, valami finom gyertyafényes, romantikus masszázshoz. 100%-os tisztaságú kókuszolaj mandarin és édesnarancs illóolajjal, mmmm!


Ez volt az első amit megszagoltam, hát valami szuperjó illata van! Az Organique márkától egy borotválkozás utáni balzsam ami arckrémnek is megteszi - gyulladáscsökkentő komplexet tartalmaz ami csökkenti az irritációkat és egyúttal kellemesen hidratál is.


Organique Pour Homme sampon - szintén nagyon kellemes ilatú, rozmaringot és hidrolizált selymet is tartalmaz - mennyire jól jön ez is utazásokhoz majd.


Na, ezt is megirigyeltem, szerintem nagyon kis menő egy ilyen Touchland  kézfertőtlenítő, ráadásul aloe vera tartalmával megakadályozza hogy túlságosan kiszáradjon az ember keze, a menta illat pedig üde és friss hatást nyújt


Hát, nem mondom hogy ezt nem fogom kipróbálni egy kicsit....Naobay energetizáló szemránckrém. Ezt bomba ötletnek tartom, mert szerintem bár sok dolgot megvesznek maguknak a férfiak, de azért a szemránckrém nem a legelső helyen van a listán - így viszont azok is kipróbálhatják akik eddig csak kacérkodtak a gondolattal, hogy azért jó lenne valami a szemkörnyékre is...:) Csodás összetevői vannak: gingko biloba, goji és borsmenta kivonatot tartalmaz.

Összegzés:

Nagyon, nagyon bírom hogy van ilyen doboz is - szerintem abszolút hiánypótló és egyre többen fognak majd rákapni. Remek, hogy jobbára organikus kozmetikumokkal pakolták meg - főleg azért tartom ezt annyira örvendetesnek, mert a férfiakat bombázó reklámok között szinte nincs is ilyen termék. Így meg tudomást szerezhetnek róluk és ki is próbálhatják a bőrbarát és természetes kozmetikumokat. Csupa jól használható dolog van benne, az utazázó méretű minták meg pláne praktikusak így nyáron. Szóval igazi elegáns és minőségi doboz, külsőre és tartalomra is!

Itt tudtok feliratkozni a hírlevélre és értesülhettek a következő kiadásról.

2 megjegyzés:

  1. Tényleg szuper kis dobozka, komolyan mondom, jobban sikerült, mint a legtöbb női beauty box. :/ Klasszak a márkák, hasznosak és elhasználhatók a termékek, szuper a dizájn... Az meg csak hab a tortán, hogy még kuponok is vannak benne. Csillagos ötösnek tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az a véleményem hogy női doboznál teljesen odalennék egy hasonló tartalomtól, nagyon jó!
      A kuponokat meg tényleg lenyúltam...de persze majd férfi termékeket is fogok venni :))

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...