2018. február 7., szerda

Dr. Jart Black Label Nourishing BB krém




Egyrészt szeretem ezt a BB krémet, másrészt viszont gondom is van vele. Még a Jolse koreai webáruház kínálatából választottam, mert szükségem volt egy könnyű fedésű de fényvédőt tartalmazó BB krémre a hétköznapokra.

A Dr. Jart egy nagyon híres és kedvelt koreai márka ezért reméltem hogy nem fogok mellé ha tőlük választok valamit. Többféle fedésű és funkciójú BB krémjük van, ezek közül én az anti-aging hatásúra mentem, mert ha van ilyen opció akkor biztosan azt választom :)



Az adagolója praktikus pumpás, de közben mégis egy kis helyen is elférő flakonban van, ez nagyon tetszik!


Egy színárnyalatban kapható, elsősorban sápadtabb, téli hónapokra javaslom, mert elég világos.

A fedése közepes, szépen eloszlatható. Kevés is elég belőle különben kicsit nehéz érzetet hagy. Csodálatosan hidratál és ápol, azt a selymességet, amit a felvitel után érzek még más egyéb BB krémnél soha nem tapasztaltam. Nagy pozitívum, hogy egyáltalán nem okozott pattanásokat, valószínűleg a pórusaimat sem tömíti el annyira - ami meglep, mert koreai BB krémeknél bizony előfordult már, hogy pár nap használat után problémákat okozott a bőrömön. Ez úgy tűnik, hogy nagyon gyengéd és egyáltalán nem irritál, sőt, lemosás után is valahogy ápoltabb a bőröm. Nagyon szépen kiegyenlíti a bőrképet, talán ez az egyik legnagyobb erénye és hogy valami belülről jövő ragyogást is ad, nem fénylő de ragyogóan üde lesz tőle az arc. A fedés aránylag matt azért, de nem az a "száraz" matt ha értitek mire gondolok. 

25-ös fényvédőt tartalmaz, ami ebben az időszakban nekem tökéletesen elég.

Amivel leginkább problémám van, hogy a Jolse oldalán nem találtam az összetevőket, így külföldi oldalakon próbáltam kideríteni. Amit találtam ugyanerre a típusú kozmetikumra, abból hiányzott pár nem túl jóképű dolog, ami viszont itt sajnos szerepel, látjátok ott alul a parabéneket? Nem örülök...



Ezen kívül tartalmaz némi szilikonokat is, amin azért nem illik meglepődnöm egy BB krémnél.


Ami viszont jó, hogy az alábbi szuper hatóanyagok vannak benne:

Kövér porcsin (gazdag C és E vitamin forrás - hello antiédzsing!)
Moringa Oleifera mag kivonat (remek bőrvédő)
Kókuszolaj (hidratál, antibakteriális, táplál)
Centella Asiatica ( gyulladáscsökkentő, bőrregeneráló)
Gardenia Tahitensis virág kivonat ( hidratál, selymessé és puhává teszi a bőrt)



Szóval azért van egy kis árnyék ebben az egészben mert annyira kezdtem már megszokni hogy a koreai kozmetikumok viszonylag tiszták és zavar az is, hogy előzetesen nem tudtam teljes körűen tájékozódni az összetevőkkel kapcsolatban...Viszont megkedveltem ezt a BB krémet, tényleg egész nap ápolja az arcomat, nem szárít, nem irritál, nem tömíti el a pórusaimat. Normál módon fed, szép, ragyogó, egységes bőrt eredményez. Viszont tényleg elég világos, ami nekem úgy májusig biztosan passzolni fog, utána pedig majd keverek hozzá valami sötétebbet.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...