2018. december 30., vasárnap

Dr. Feelgood Bio and Raw Marula olaj



Már többször nézegettem a Notino webáruházban a Dr. Feelgood termékeket, már a csomagolás is sokat ígérő, letisztult, egyszerű és szerencsére az értékes olajok és keverékek sötét üvegcsékben vannak, így jobban védve vannak a fénytől. A Dr. Feelgood márka nagy hangsúlyt fektet a termékek minőségére, minden olaj egyfajta növényből készül, hidegen sajtolással, így az összes fontos tápanyag benne marad.






A Marula fa Dél-Afrikában őshonos, évezredek óta használják, gyümölcsét, kérgét, levelét, magját egyaránt.





A marula olaj antioxidáns tartalma különösen magas (C és E vitamin), így erős öregedésgátló hatással bír. Esszenciális zsírsavakban is gazdag ( Omega 9 és 6), olajsavat, linolénsavat, palmitinsavat és sterainsavat tartalmaz. A zsírsavak a bőr természetes védőrétegének fontos elemei. A marula olaj kitűnő kondicionáló, gyulladáscsökkentő, regeneráló. Helyreállítja a bőr rugalmasságát és segít feszesen tartani. Mostanában kezd befutni, sok kozmetikai márka előjött vele, én a kedvenc beauty gurum, Gothamista egyik videójában hallottam róla először, de aztán egy darabig nem kerestem, mert volt itthon több másik szépségolaj is. Épp itt volt az ideje, hogy kipróbáljam.




Könnyen beszívódik, jól kenhető, sőt, kimondottan finom érzés a felvitele, egyszerűen jóleső érzés a bőrnek (mintha tudná az arcom, mi a jó neki:) Az illata natúr, kellemes.




Én este szoktam használni és inkább finoman beütögetem illetve nyomogatom az arcbőrbe, valamiért így még jobban működik. Van amikor magában a megtisztított arcra viszem fel, hogy jobban érvényesüljön az ápoló hatása, de az esti rutin utolsó lépéseként is szuper. Sőt, eddig ez a legkedveltebb olajam, pedig sokfélét próbáltam már. Lehet hidratálóba is keverni pár cseppet, így felturbózhatjuk a legegyszerűbb arckrémünket is. Sőt, szemkörnyékre is nyugodtan használható.


Ha ezt használom estére, akkor reggelre finom, selymes és puha a bőröm, hosszú távon is segít formában tartani. Egyáltalán nem tömíti el a pórusaimat, nem okoz pattanásokat, nem irritál. Sőt, gyulladáscsökkentő és fertőtlenítő hatása miatt inkább segít eltüntetni a bőrhibákat. Pár hét után érezhetően szebb bőrképet ad. Remek, hogy kombinált bőrtípusra is megfelelő, sőt!


Nemcsak arcápolásban használható, de hajmosás előtt fejbőrbe masszírozva vagy hajvégápolóként is kitűnő. Természetesen a kézre, körömágyra használva is jó szolgálatot tesz és mivel gyorsan beszívódik, nem kell sokáig kenegetni, hogy újra használhassuk a kezünket :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...