2013. augusztus 26., hétfő

Macskamenőség - Katy Perry Purr




Imádom, imádom, imádom!! Őszintén szólva parfümvásárlásnál általában a nagyobb, bevált márkákat részesítem előnyben és nem is nagyon szoktam szaglászni másféléket. Egészen addig a sorsfordító napig amíg kézhez nem kaptam egy parfümmintát ebből. Szó szerint veri az összes mostanában használt parfümömet, annyira igazi jó, érzéki de mégis játékos és HOSSZANTARTÓ illata van! Kicsit gyümölcsös, kicsit virágos - de egyik irányba sem túl hangsúlyos, nem is túl édeskés, szépen eltalált parfüm. Semmi extravagáns - ahhoz képest hogy Katy Perry - hanem egy nagyon jól hordható illat, igazi szexis, nős, de nem fülledt és buja hanem inkább játszadozósmacskás. Az üvegről ne is beszéljünk mert az meg komolyan elbűvölő. Bármelyik öltözködőasztalon vagy piperepolcon remekül mutat :) Én tesztert vettem  az Iparfümérián de természetesen az original dobozosak is kaphatóak illetve atomjó áron van ajándékszett is belőle. Ja igen és nem utolsósorban az ára nagyon baráti, ha tesztert veszünk 100 ml-t kapunk kb. 2-3 mozijegy és egy light kóla áráért! :) Komolyan mondom, ha valaki egy jól hordható igazi joker illatra vágyik, amit hétköznap és alkalmakra is bevethet akkor ez egy remek választás. Egyébként az Iparfümérián ha most 2 db bármilyen parfümöt vesztek, ajándék kézkrém jár a rendelés mellé!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...