2015. július 6., hétfő

Kérastese K - V.I.P. Volume in Powder spray



Én igazi volumennövelés függő vagyok, szóval mindig kutatok ezen a téren az újdonságok után, hát most ismét találtam egyet. Az eddigi tapasztalataim alapján úgy tűnik, hogy a Kerastese termékek mind kiemelkedően jó minőségűek, így amikor megláttam hogy van egy volumennövelő spray púderük, azonnal lecsaptam rá. Az Iparfüméria webáruházban találtam rá, ahol egyébként elég nagy a választék Kerastese cuccokból.


Tupírozás effektet ígér, matt hatást és 24 órán át tartó volument. Az illata és az állaga kellemes.



Hát én most sem csalódtam, már az első használat után lazán beleszerettem. Nekem eddig elsősorban az az egy bajom volt a volumennövelő púderekkel, hogy hozták ugyan a kívánt hatást, de sokszor fura tapintású lett tőlük a hajam és ráadásul másnapra teljesen összekócolódott. Aztán hallottam hogy léteznek ilyen púderes texturálók és úgy gondoltam érdemes lenne kipróbálni egyet. A Kerastese márkában meg már bíztam annyira, hogy ártani biztosan nem fog a hajamnak, úgyhogy ezt mindenképp ki kellett próbálnom. Ettől is egy kicsit más textúrája lesz a hajnak, de nem ragad bele és egyáltalán semennyire sem kócolja össze. Úgy ad megadús hajat és enyhe tartást hogy akár végig tudom futtatni újra és újra az ujjaimat a hajamon, anélkül hogy annyira elakadnék hogy speciális mentőegységet kelljen hívnom.

A hatás:



Ez egy tipikus ún. "meh" frizura, mindenféle formázó nélkül, levegőn szárított haj


A hajam vörösessége nem egy elhibázott ombre vagy lenövés, hanem mindig ilyen volt, főleg napfényben látszik :) Ha nagyon elunom, befestetem az egészet sötétbarnára, de most épp elvagyok vele.

Ez pedig némi Kerastese V.I.P Volume in Powder varázslat után. Azt hiszem jól látszik a dúsabb és valahogy jobb textúrájú haj. Gyakorlatilag a nulla frizurából indulásra alkalmas hajat készít egy pillanat alatt. Ráadásul ha egy kicsit meggyűrögetem akkor az amúgy természetesen jelen lévő enyhe hullámaimat is szépen kihozza.

Nyárra ez szuper lesz, mert nem fogom megpakolni a hajamat hajhabokkal meg hajformázó krémekkel, hanem csak egy kis leave in balzsam + a Kerastese púder spray :)

A 24 órás hatásról nem tudok nyilatkozni, egy alvás után ne számítsunk rá, hogy felkelünk és olyan lesz a frizuránk mint amivel lefeküdtünk, de tény, hogy reggel ha kicsit megrázom és belegyúrogatok a hajamba, akkor valóban jobb és dúsabb textúrájú mintha nem használtam volna semmit. Főleg ha a hajtöveknél kicsit megmozgatom, meglazítgatom, akkor tényleg látszik, hogy ismét kap egy kis volument. Szóval mondhatjuk hogy tartós.

Ja és igen, drága, nem olcsó, ha soha életemben nem találkoztam volna Kerastese hajápolókkal, hajformázókkal akkor én sem feltétlenül erre nyúlnék rá vásárláskor. De tényleg csak annyit tudok mondani, hogy NAGYON jók. Nyilván az egész hajápolási rutint Kerastese termékekre alapozni húzós lenne, de ha beruházunk egy-egy kulcsfontosságú termékre az szerintem megéri. ( például ez a hajdúsító vagy a csodás hajápoló olaj )  

- azért remélem sokáig elég lesz ...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...