2015. november 10., kedd

Aliexpress - Global Shopping Festival 2015.11.11.


Tudom, sokan nem bírják az Aliexpress oldalt és tényleg nehéz eligazodni a sok gagyiság és átvágás és egyebek között - én magam is jártam már pórul telefontokkal és egy "könnyű" kabátkával is, ami annyira könnyű volt, hogy az első öblítésnél le is szakadt róla valami. Ugyanakkor rendeltem már innen led szalagot, pólót, sálakat, körömdíszítő cuccokat, átlátszó kisméretű hajgumit ( fillérekért ) - és ezekkel meg teljesen meg voltam elégedve. Szóval ki lehet fogni nagyon olcsó és jó dolgokat és ki lehet fogni rossz minőségű holmikat is, vagy olyan eladót akitől hónapokig tart íg ideér valami. Mindenesetre gondoltam megosztom veletek, hogy 2015.11.11-én egy csomó minden akciós lesz, valami Global Shopping Festival akció keretein belül.

Összességében kicsit olyan érzésem van az Aliexpresszel kapcsolatban mint az Alkonyattól pirkadatigban amikor a lebuj előtt sorolják, mi/ki minden kapható odabenn......szóval hogy van itt minden, MINDEN :)) Ha unikornisos vagy macskaformájú táskát akarsz az is van ha pókemberes alsónadrágot az is, ha húsz színben villogó és forgó karácsonyfát, az is.

Pár dolgot megmutatnék amikre én bukkantam rá és szenzációs áron hozzájuk lehet jutni majd szerdán:

( a képekre kattintva az adott termékhez tudtok jutni )

Persze a méretre érdemes ügyelni, alaposan nézzétek meg a mérettáblázatot, görgessetek le és olvassátok el az értékeléseket is.





Komoly statement nyakláncokat lehet beszerezni 5-6 dollárokért - az ilyen bizsuk legtöbbjét úgyis Kínában gyártják



Ez egy hosszított nyomott mintás felső, nekem feketében tetszik


Ez egy tök egyszerű szürke pulcsiruha, valószínűleg leárazásban itthon is kapni majd hasonlót akár ennyiért


Ez a cipő valószínű élénkebb lila mint ahogy a képen látszik, de van másik színben is ( műbőr of course, azaz elegánsabb nevén vegan leather, kevésbé elegánsan PU :)


Ez egy elég csinos kis műbőr hátizsák, több színben is kapható



Ez az átlátszó clutch meg - ciki, nem ciki - de nekem tetszik, 5 dollárt még áldoznék is rá


Aztán itt ez a csinos kígyóbőr mintás clutch - viszont azt nehezemre esik elképzelni hogy valaha is 75 dollár volt az eredeti ára...:) 


Ez a szegecses clutch nagyon tetszik, van feketében is


Szájtáska, a lánc ránézésre gagyi, de én anélkül használnám



Ilyesmi poharat már régóta szeretnék jópofa lenne ebből inni reggel gyümölcslevet


Olcsó és cuki telefontok, a leírásban van hogy milyen típusokhoz


Mini tripod és lencsék telefonhoz


Falimatrica hiperolcsón 


Szuper minimál brossok





2 megjegyzés:

  1. Mi eddig főleg számítógépes alkatrészeket rendeltünk innen és azokkal maradéktalanul meg vagyunk elégedve. Ruhát még nem próbáltunk, de lehet megkísérlejük, viszont ékszereket tuti fogok innen rendelni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül is most én sálat, kistáskát, kitűzőket és nyomatokat rendeltem, meg karácsonyra Star Warsos pendrive-okat a felnőtt, Star Wars rajongó öcsémnek, aki remélem nem olvassa a blogot :) Ruhát én sem mertem, pedig eddig két ismerősöm is rendelt már és méret meg minden stimmelt. Szerintem ilyen egyszerűbb pólókat, pulcsikat majd megkockáztatok valamikor, esetleg cipőt.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...