2015. november 3., kedd

Pupa Lasting Color Glossy Nail Polish - 917



Végre beszabadultam én is a Pupába úgyhogy a következő hetekben Pupaparádé lesz a blogon :) Elsőnek ezt a kis barnácskát mutatom, sajnos nincs neve az árnyalatoknak, ez a 917-es.




Nagyon, nagyon krémes lakk, de viszonylag jól terül és az ecset is nagyjából megfelelő méretű. De csak nagyjából,  pont egy kicsi kellene még és akkor tökéletesen lehetne vele dolgozni.




Abszolút csillog és remekül fed, már egy rétegben is szinte tökéletes volt, a képeken 2 rétegben láthatjátok.




Tartóssága egyelőre rendben van, 3 napot simán bírt nálam




Kellemes őszi téli szürkésbarnás taupe árnyalat, elegáns és jól megy mindenhez. Az ára a méretéhez képest húzós, 1.250 Ft-ért vettem, persze ha maximálisan észbontó minőség lenne akkor megérné, de azért azt nem mondanám. Kicsit túl krémesnek érzem és az ecset se lett a kedvencem. Viszont elképesztő választék van színekből és jól fed. Reálisabbnak tartanék érte mondjuk egy 990 Ft-os árat. De ha lesz valami akciójuk akkor még be fogok vásárolni náluk, mert volt ott még pár árnyalat amit nehéz szívvel hagytam ott :)
Az üzlet is tetszik, mindent ki lehet próbálni, kedvesek az eladó csajok és mintákat is kaptam ajándékba, hűségkártyájuk is van, rengeteg akció stb. Szóval fogok még pupázni, azt hiszem :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...