2015. december 3., csütörtök

Milani Bella Eyes - Cobalt & Emerald


Nem is tudom hol kezdjem...azzal a hosszú vágyakozással amit éreztem amikor külföldi blogokon, Youtube csatornákon láttam bemutatni ezeket a szépségeket, amikor félrenyeltem a kávémat amikor újra és újra megláttam róluk egy swatchot a Pinteresten....:)) Aztán az öröm amikor felfedeztem hogy végre itthon is elérhetőek a Milani dekorkozmetikumok! Első rendelésem volt ez a két gyönyörű szemhéjpúder, persze legszívesebben az összeset megszereztem volna!



A Bella Eyes gél állagú szemhéjfestékek erősen pigmentáltak és nagyon jó minőségűek. A színek élénkek és tartósak. A gél állag ellenére valójában könnyű, kissé krémesen púderszerű, bársonyosan puha. Nedvesen drámaibb, szárazon szofisztikáltabb hatást eredményez, de mindenképp gazdag és látványos! Enyhén benedvesítve, tusecsettel lehet szemhéjtusként is használni.

Teljesen meg vagyok elégedve velük, volt hogy szemhéjalap nélkül is próbáltam és alig mászott el, szinte gond nélkül viseltem fél napon át. Viszont alappal meg verhetetlen!

Számomra a minősége messze meghaladja a hasonló árban kapható mono szemhéjpúderekét. Jól építhető és jól árnyalható, porzást különösebben nem tapasztaltam használat közben.

Szerintem a csomagolás is nagyon elegáns és szerencsére nem az a kinyithatatlan féle.




A Cobalt egy matt szatén árnyalat, bár igazából enyhén ez is csillog.



Az Emerald pedig egy gazgag, csillogó ( de nem túlságosan ) tündéri zöld



Mindkét szín nagyon tetszik, de az Emeraldba szó szerint beleszerettem! Ez valami csoda. Hát nem olyan mint valami elvarázsolt tengerszín?

Itt tudjátok megrendelni őket, ráadásul most Cyber Week van 20-40%-os kedvezményekkel:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...