2016. szeptember 26., hétfő

Men's Stuff doboz - 2016. szeptember



Nem, nem fogom minden alkalommal megrendelni ezt a dobozt a férjemnek, de most 3 márka is volt ami felkeltette az érdeklődésemet. A Men's Stuff doboz megjelenése előtt ugyanis mindegyik szereplő márkáról tájékoztatást kapunk, a meglepetés az, hogy pontosan milyen termék lesz benne és milyen kiszerelésben :)

Ha valaki esetleg még nem ismerné, ez az első hazai szépségdoboz férfiaknak. 2-3 havonta jelenik meg, 5-6 db meglepetés termékkel, házhozszállítással együtt 5.430 Ft. Amit eddig észrevettem, hogy előszeretettel tesznek a dobozba natúrkozmetikumokat is és nem kizárólag szépségápolási termékekben gondolkodnak hanem egyéb férfiak számára használható dolgokban, ilyen lapult egy a mostaniban is.



Első látásra kicsit kaotikusnak tűnik a doboz tartalma és az is volt az első benyomásom hogy ez most nem volt annyira összeszedett mint az előző. A márkák amik miatt én megrendeltem: a Crep protect, a Phi kozmetikum és a Proraso.


A doboz tartalma:

Phi kozmetikum krémdeó - 30 gr - utazó méret
Crep protect spray - 200 ml - teljes kiszerelés
Proraso Aloe vera és E-vitamin after shave balzsam - 15 ml - utazó méret ( ezt azért én nem nevezném utazó méretnek, főleg a csomagolása miatt :)
R.M ékszer TSL kollekciós ásvány karkötő
Valention Uomo Intense illatminta
+
Gentlemen's Choice férfimagazin



A parfümmintáknak szerintem a férfiak is ugyanúgy örülnek mint a nők, úgyhogy az mindig jó választás egy szépségdobozba, a Valentino Uomo Intense egy erősen fűszeres, tartalmas illat


Bevallom a Proraso márkától én a híres eukaliptuszos-mentolos borotvaszappanra számítottam. Persze az After Shave is nyilván szuper, de utazó méretű terméknek ez a kiszerelés nem praktikus, mert ha egyszer megbontják akkor nyilvánvalóan el kell használni, nem lehet utána bedobni egy kozmetikai táskába. Szóval én ezt inkább egy nagylelkű mennyiségű mintának fogom fel.


A Phi kozmetikumok közül bármi jó lehet, ez a krémdeó is nagyon kellemesnek tűnik. Az illatában elsőre a teafa nagyon erős, de a napi használat során nem érezni annyira mint gondoltam. Izzasztós sportokhoz talán nem a legjobb megoldás, de az átlag hétköznapokra teljesen megfelel és ami a legfontosabb: kíméletes!



Ez szintén egy nagyon kellemes meglepetés volt, főleg mivel a férjem állítólag pont egy ilyesmit szeretett volna. Remélem hozzá hasonlóan több férfi kívánságát eltalálták vele, mert tényleg szép kis darab. R.M. ékszer TSL kollekció - megnéztem a többit is a weboldalukon, nagyon jó a választék.


A Crep protect spray szintén nagyon felkeltette az érdeklődésemet, hasított bőr, nubuk és vászoncipőket lehet vele folt és nedvességtaszítóvá tenni, ami szerintem szuper. Jó ha van otthon ilyesmi :)


Gentlemen'S Choice férfimagazin - a szokásos férfimagazin standard: luxusórák, utazások, menő holmik, sport, kúl helyek, méregdrága autók ( mínusz hiányos vagy semmilyen öltözetű nők ) - amikor megkérdeztem hogy tetszett-e, férjem azt válaszolta hogy ami jó volt benne az a Dávid Kornél interjú. Én azért szintén átlapoztam és nekem azért több minden is felkeltette az érdeklődésemet, például az utazási összeállítások. Utánanéztem, a mostani szám sokkal érdekesebbnek tűnik, akár férfidivat fronton is. Jó ötlet volt ajándékként beletenni ebbe a dobozba, mert így sokan tudomást szerezhettek róla akik esetleg hozzánk hasonlóan még nem hallottak róla.

Ezen kívül természetesen még információs anyagok, kedvezménykuponok is voltak a dobozban, mint mindig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...