2017. január 4., szerda

Farmona Tutti Frutti Caramel & Cinnamon tusfürdő gél



A Farmona egy lengyel kozmetikai cég, széles és izgalmas kínálattal. A természetes növényi összetevőket egyesítik a legújabb kozmetikai fejlesztésekkel. A Tutti Frutti tusfürdők lédús, gyümölcsös illatúak, tökéletes hangulatot teremtenek zuhanyzáshoz, fürdéshez. Persze én ezek közül a legkülönlegesebb illatot választottam, karamellás-fahéjasat. A Farmona termékek nagy választékban elérhetőek a Notino webáruházban és tényleg kedvező áron.


Enyhén csillogó, irizáló gél isteni melengető karamell és fahéj illattal, de a többi összetevővel keveredve leginkább a gyümölcskaramellára emlékeztet. Nekem nagyon bejön ez az illat! Igazából sokkal komplexebb mint simán a karamell és a fahéj. Talán azért is ilyen összetett, mert fehér szarvasgombát is tartalmaz ami az egyik legértékesebb és legdrágább afrodiziákum. Fahéj pedig elég sok van benne, olaj és fűszer formájában is - ezért a nagyon érzékeny bőrűek feltétlenül próbálják ki először egy kis felületen. Nekem ezzel nincs gondom, sőt a fahéj egyébként nagyon jó hatással van a bőrre, serkenti a vérkeringést ezért feszesítő hatása is lehet.


Nagyon jól habzik és igazán jó hangulatúvá varázsolja a zuhanyzást. A csillámlásból szerencsére nem láttam semmit magamon, szerintem inkább csak annyi a szerepe, hogy enyhén selymesebbé teszi a bőrt. Jól tisztít, jól öblíthető. Az illat mérsékelten tartós, de nekem bőven elég hogy tisztálkodás közben érzem. Bevallom mániákusan keresem az ilyen különleges tusfürdőket mert nekem tényleg fontos, hogy az a pár perc igazi kényeztető élmény legyen. Kell az a kis lazítás a zuhany alatt és lehetőleg valami csodás illatfelhőben :)


Fürdőolajként ( ezt írják a flakonon, de én inkább habfürdőnek gondolnám ) is használható, ó, ha lenne fürdőkádam, de szívesen kipróbálnám :)

Nem szárítja a bőrt, ugyanolyan jól ápol mint bármelyik hagyományos, nem krémes tusfürdő. Én ezek után többfélét is ki fogok próbálni. Jó tudni hogy ilyen megfizethető árban is találok eredeti és különleges illat kombinációkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...