2017. június 28., szerda

Guerlain Lingerie de Peau BB krém



 Nyárra igyekszem mindig valamilyen fényvédőt tartalmazó BB krémet választani, ezt viselem el a legkönnyebben és így kihagyhatok egy lépést a reggeli arcápolásnál. A Guerlain Lingerie de Peau BB krémre a Notino webáruházban találtam rá ahol rengeteg márkás kozmetikum közül lehet választani.

A Light árnyalatot választottam, mert egyelőre ez igazodik a legjobban a bőrszínemhez, a Mediumhoz már nagyon le kéne barnulnom, az talán nyár végén lenne jó.


A Guerlain ezt a krémet azért alkotta meg, hogy egy lépésben tökéletes természetes hatású bőrképet varázsoljon: hidratál, véd, ragyogóvá teszi és kiegyenlíti a bőrtónust. Az ígéret szerint tökéletesen eggyé válik a bőrrel a Bio-Fusion mikrofátyolnak köszönhetően, ami kisimító és formázó valamint természetes selyem fiberekből áll. ( Na ilyenkor azért úgy érzem nem kevés tudomány van a kencék mögött :))


Kezdjük az illatával, nagyon diszkrét, enyhén virágos, semmi túlzó. Elvileg barack, málna, rózsa, jázmin keveredik benne. Próbálkoztam többféle felviteli móddal, de őszintén szólva a legegyszerűbb simán az ujjaimmal eloszlatni, mert valóban van egy érdekes állaga - talán a mikrofiberek miatt. Elsőre ijesztően nehéznek és akár világosnak tűnhet, de tényleg tökéletesen elvegyül a bőrrel. Emlékszem az első használatkor folyton kérdezgettem a férjem, hogy "nem vagyok túl fehér?" " nem maszkszerű az arcom?" - mert éppen gyalog útnak indultunk valahová és nem tudtam csekkolni természetes fénynél. De aggodalomra semmi ok, szinte teljesen láthatatlan, illetve ami látható az egy olyan minőségű bőr ami sok fokozattal jobb mint az eredeti :) A bőrszínt tökéletesen egységesíti és ad valami enyhe ragyogást aminek köze nincs a fényességhez. Vagy húsz percig forgattam a fejemet a múltkor, hogy nem csillog-e tőle az arcom, de nem. Azt hiszem erre szoktak úgy hivatkozni,  hogy "dewy glow". Nagyon eltalálták. 


Szuper kis adagolófeje van és fontos hogy fél max. egy pumpálásnyi elég az egész arcra. Tényleg kevés kell belőle!


A swatchon is látszik, hogy mennyire krémes. Ahhoz képest hogy könnyű az állaga, a bőrhibákat a lehető legjobban eltünteti. Az átlagos BB krémekhez képest sokkal jobban fed és ráadásul 30-as fényvédő faktorral véd.

Úgy tűnik sokáig elég lesz, mert tényleg kevés kell belőle alkalmanként. 

Primer nélkül használom legtöbbször, nekem így is jól bírja, de primerrel "aládolgozva" és némi áttetsző púderrel a T-zónában tényleg egész nap tart.

Én nagyon elégedett vagyok vele, teljesen újszerű és egész más élményt nyújt mint  a korábbi BB krémek amiket próbáltam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...