2017. június 12., hétfő

Zara, H&M nyári haul


Ahogy kezdődik a nyár, ellenállhatatlanul rám tör a vásárlási láz, lassan már kezdek ebbe belenyugodni. Mindenképpen fel kell frissítenem néhány új holmival a ruhatáramat ilyenkor, nincs mese. De addig már eljutottam, hogy először nekimegyek szigorúan a gardróbomnak és kiválogatom amire már nincs szükségem. Ezeket elajándékozom, vagy elviszem ruhagyűjtő konténerekbe, a hibás, kopott, elhasznált vagy kinyúlt darabokat pedig kidobom. 
A vásárlás során azért igyekszem bizonyos szempontokat figyelembe venni, például többször átgondolom, hogy igazán tetszik-e, hogy meggyőződjek róla, nem pillanatnyi fellángolásról van szó. Igyekszem a gyakran hordott darabokból mint farmer, cipő stb. minőségibb, strapabíró fajtát választani. A pólókért általában nem adok túl sokat, mert hamar elhasználódnak, általában azokból is kell leginkább feltöltenem a ruhatáramat. Ruhákra is hajlandó vagyok többet áldozni ha igazán passzolnak hozzám és rám és vagy klasszikus vagy különlegesebb darabok, szerencsére most abból is egész kedvező áron találtam egy rendkívül helyeset. Szóval, jöjjenek a szerzemények:




Először is, a Zarában csodálatos hímzett farmerek vannak hatalmas választékban! De ügyesen sikerült végül egy darabra szűkítenem a dolgot :)  Többnyire 9.995 Ft-ba kerül mindegyik.



Az ilyen típusú ruhák nem feltétlenül állnak jól nekem, de nagyon akartam valami hasonlót és ez volt az első ami otthagyhatatlanul cuki volt és még viszonylag jól is mutatott rajtam. Az anyaga szuper, olyan ropogós vászonféle és szuper érzés viselni. A H&M-ben vettem 6.990 Ft-ért.


Ez a könnyű kis habos Zara felső 1.995 Ft volt ha jól emlékszem


Ez drágább darab volt, egyszerű póló, de rafinált applikációval az alján és annyira tetszett hogy nem tudtam otthagyni a Zarában (4.995 Ft )


Ez a gyönyörű kék szaténpapucs a legkorábbi beszerzésem, még online rendeltem valami akcióban, az eredeti ára most 9.995 Ft


Abszolút nem szoktam ilyen tarka cuccokra lecsapni, de ez valamiért nagyon vonzott, Zara, 1.995 Ft



Ezt a két kis fodros ujjú pólót a H&M-ben vettem, mindegyik 2.990 Ft volt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...