2017. július 10., hétfő

GlamGlow Glowstarter színezett hidratáló krém - Nude Glow



Az utóbbi időben elég sok helyen hallottam a GlamGlow Glowstarter színezett hidratáló krémjéről és próbáltam eldönteni hogy csak nagy a hype körülötte vagy tényleg olyan csodálatos mint amilyennek tűnik. A GlamGlow márkával kapcsolatban már amúgy is nagy a felhajtás a csodás iszapmaszkjai miatt - amik szerintem el is indítottak egy hullámot a piacon. A termékeinek többsége bestseller és úgy kapkodják őket mint a cukrot. 

A Glowstarter egy színezett és ragyogásfokozó hidratáló vitaminokkal, hialuronsavval, TEAOXI technológiával ami azonnal üde, kipihent, hidratált, egységes bőrt eredményez. A leírás alapján az volt a benyomásom, hogy 3 terméket is ki lehet váltani vele: a hialuronsavas szérumot, a primert és a hidratálót, sőt így nyáron akár az alapozót is, ha valakinek a könnyű fedés is elegendő.

Fényvisszaverő részecskékkel teszi ragyogóvá az arcbőrt és segít eltüntetni az egyenetlenségeket. Tartalmaz még zöld tea kivonatot, ceramidokat, jojoba olajat, shea vajat.



3 árnyalatban kapható: Pearl Glow, Nude Glow és Sun Glow. 

Én a már nem sápadt de még nem teljesen lebarnult arcomhoz a Nude Glow árnyalatot választottam.


Természetesen először tartottam tőle hogy egy nagy diszkógömböt csinál az arcomból, de alaptalan volt az aggodalmam. Valóban először fényesnek tűnik, de ahogy az alábbi képeken is látszik, tökéletesen eloszlik és a végeredmény egy nagyon finom és szolid ragyogás.


Ilyen krémes és világos elsőre.


Közvetlenül felkenés után még nagyon fényesnek tűnik.


1-2 perc alatt tökéletesen beszívódik és csak egy finom, irizáló hatás marad, ami tényleg szinte bármilyen bőrtípusnak jól áll. Nekem kombinált bőröm van és semmi zsíros hatást nem kelt rajtam. A hidratáltság és üdeség egész nap kitart. Volt hogy csak ez volt rajtam, de én azért általában még egy BB krémet vagy valami könnyű alapozót még használok fölé. Ha valakinek problémamentes bőre van akkor szerintem ez önmagában is tökéletes. Mindenesetre szuper alap, szépen egységesíti, feltölti az arcot. Alapozóval összekeverve is nagyon szeretem. Dekoltázsra, vállra használva is abszolút természetes ragyogást ad. 

Egyetlen gondom van vele, a leírás szerint segít eltüntetni a bőrhibákat, na ebben nem vagyok biztos. Egységesít ugyan, de a pórusaim pontosan ugyanakkorának látszanak mint előtte, nem tereli el róluk sehová a fényt :) 

De ettől függetlenül imádom, mióta megvan minden áldott nap ezzel indítok és kenem a dekoltázsomra, vállaimra is, legszívesebben az egész testemre használnám :)  Szerintem kapásból 8 óra alvást varázsol az arcra, mínusz pár évet pedig eltüntet.

Az illatáról még pár szót, szerintem egy kicsit zavaró lehet azoknak akik esetleg nem szeretik az édes, gyümölcsös illatokat, szinte cukorkaszerű, erre nem értem miért volt szükség, szerintem sokkal diszkrétebb is lehetne.

További infók a GlamGlow weboldalán.

A terméket a Douglas online shopban vásároltam, ahol jelenleg jár mellé egy ajándék mini GlamGlow hidratáló arctisztító is - ami csak akkor jelenik meg ha a terméket betetted a kosaradba. Érdemes figyelni az online promóciókat is, én azt hiszem Szuperszerda akcióban 20% kedvezménnyel vásároltam meg, ráadásul a törzsvásárlói kártyám adatait megadva további 5% lejött az árból. Ezekhez kuponkód kell, de az éppen futó akciókat általában megtaláljátok a főoldalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...