2017. október 10., kedd

ZARA - Joyful Tuberose






Soha életemben nem gondoltam volna magamról, hogy egyszer lesz egy parfümöm amit Örömteli Tubarózsának fognak hívni.....A Zarában nézelődtem amikor valahogy odakerültek elém ezek az illatszerek és szinte alfaállapotban megszagolgattam őket, így történhetett meg hogy ezt is levettem a polcról. Nem is számítottam különösebben semmire, de meg kellett lepődnöm mert ennek igazi elegáns menőparfüm illata van. Annyira megtetszett hogy egyszerűen nem tudtam otthagyni. Pláne háromezer pénzért.

Fej: feketeribizli, grapefruit, narancs
Szív: alma, cédrus, gardénia
Alap: Pézsma, szantál, vanília

Ezekből áll össze egy vitathatatlanul nőies, elegáns, diszkrét gyümölcsös-virágos illat. Nappalra tökéletes. Egyáltalán nem túl édes, szerintem egész jól eltalált finom kis illat. Tartósságra ne várjunk túl sokat, de ezért az árért egy jó kis hétköznapi darab.






Lehet hogy egy hónap után unni fogom, de azért jó hogy van egy ilyen biztosan jó kis illat, amihez gondolkodás nélkül nyúlhatok ha csak egy átlagos nap vár rám. Persze erre sokan azt mondanák, hogy sosem tudhatod épp mennyire lesz átlagos egy napod, de azért szerintem olyan 98 százalékra ami annak indul, az is marad és nincs ezzel gond :) Ritkán találja magát a metróból kilépve valaki egy vörös szőnyegen és ha mégis így lenne, valószínűleg a parfümön aggódna legkevésbé. Szóval, kellemes kis darab ez és ne menjünk el az egyébként gyönyörű dusty rose üvegcse mellet sem, mert nagyon szépen mutat bármelyik polcon!






Nem szoktam túl gyakran parfümökről írni, de ezt szerettem volna megosztani veletek, ha a Zarában jártok, egy szippantást megér! Meg az árát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...