2018. május 14., hétfő

Stenders Nyír-Zöld tea testápoló



Már egy ideje én is felfedeztem magamnak a Stenders termékeket, de először a szappanok és tusfürdők varázsoltak el, testápolót most először próbáltam tőlük. 

A márkáról annyit érdemes tudni, hogy kézzel készített, természet által inspirált és lehetőleg természetes összetevőket tartalmazó termékek találhatóak meg a kínálatukban. A Stenders név eredete is érdekes, egy tizennyolcadik században élt litván emberről, Gotthard Friedrich Stenderről kapta a nevét, aki többek között tündérmeséket írt, és mellette természettudományokkal és nyelvészettel foglalkozott. Az egyik könyvében egy pásztor megmutatja egy fiúnak, hogy a természet tele van csodákkal, valószínűleg hasonló hozzáállás jellemzi a Stenders márkát is, amikor ezeket a kincseket újabb és újabb natúrkozmetikumokhoz használják fel.



A nyír-zöld tea testápolónak elsőként az illata nyűgözött le, annyira friss és természetes, bármikor fel tud dobni. Az illatok egyébként nagyon fontosak a Stendersnél, hiszen legfőbb célkitűzésük, hogy igazi pihentető és örömteli szépségápolási rituálékat lehessen átélni a termékeikkel. Nagyon érezhető a filozófiájukban, hogy egyfajta  kényeztető, lelassult, megnyugtató életmódot hirdetnek és mindent meg is tesznek azért hogy ehhez hozzájáruljanak. Nekem ez őszintén szólva nagyon szimpatikus :)



Praktikus adagolója van, szerintem minden tusfürdőnek és testápolónak ilyennek kellene lennie.


Nagyon gazdag és sűrű krém, nem kell belőle sok. Szinte beleolvad a bőrbe és hamar beszívódik. Nagyon tudom értékelni ezt a hamar beszívódást egyébként, főleg miután natúr shea vajat használtam egyik este és fél óra elteltével véletlenül hozzáértem a falhoz....azóta is ott van a nyoma. Úgyhogy éljenek a szépen, tisztességesen beszívódó testápolók!

Japán nyírfalevél kivonatot, zöld teát és aloe verát tartalmaz, így egyszerre gyulladáscsökkentő, bőrregeneráló és még antibakteriális hatása is van. Akár epilálás után is használható, szépen megnyugtatja az irritált bőrt is. A szárazságot gyakorlatilag az első alkalommal leküzdi, nem akartam hinni a szememnek, hogy a télen durván kiszáradt bőrömnek szinte azonnali enyhülést adott.

Szerintem konkrétan luxus kategória a hatását, illatát, állagát tekintve, mindez persze sokkal tisztább összetevőkkel és kedvezőbb áron. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...