2018. szeptember 7., péntek

Csodás nyakláncok - Pilgrim, Pandora, Thomas Sabo


Emlékszem amikor először megláttam valahol Pinteresten egy csillagképes nyakláncot, akkor még nehezen elérhetőnek tűnt, csak valami méregdrága Etsy shopban bukkantam rá, úgyhogy le is tettem egy időre arról, hogy megszerezzem. Aztán nemrég rábukkantam egy dán ékszermárkára, a Pilgrimre, ami többféle kivitelben készíti ezeket a nagyon szép horoszkópos nyakláncokat, a medálokon a csillagképek apró kristályokkal vannak kirakva. Persze a weboldalukon épp akció volt, ami még most is tart és ráadásul bizonyos összeg felett ingyen szállítanak, Magyarországra is. Úgyhogy két szép nyaklánccal leptem meg magam, és semmi postaköltséget nem kellett fizetnem, ráadásul egy hét alatt megérkezett, gyönyörűen becsomagolva. Gondoltam ha nekem ennyire bejött ez a webshop, érdemes bemutatnom a kínálatát, hátha más is hasonló ékszereket keres. Aztán beugrott, hogy a Pandora is dán, úgyhogy tőlük is mutatok néhány szép darabot, aztán onnan már csak egy lépés a Thomas Sabo kínálata. Őszintén szólva látok átfedéseket a kollekciókban, vannak egymásra nagyon hasonlító ékszerek is, szóval akár egy bizonyos típusú nyakláncot meg lehet találni különböző árfekvésekben. A Pilgrim ékszerei arannyal vagy ezüsttel futtatottak, a Pandoránál arannyal futtatott és sterling ezüst az alap, de vannak valódi aranyból is, illetve halvány rózsaszín Pandora rozé fémötvözetből, a Thomas Sabo ékszereknél szintén a sterling ezüst a leggyakoribb, viszont a kollekciójában szenzációs arany vagy rozé arany, gyémánttal és féldrágakövekkel díszített medálok is vannak, például a Chakra medálok ( gyönyörűek!)






A Pilgrimnél a csillagjegyes medálok a legnépszerűbbek, így ez épp nincs akcióban, 29,95 EUR teljes áron




Ez a vagány fekete köves nyaklánc viszont akciós és csak 24,46 EUR az ára






Ez az enyhén indusztriál-minimál stílusú lánc szintén akciós, 27,96 EUR





Rengeteg kör alakú medálos nyaklánc van a kínálatukban, a képen látható két szép darab szintén akciós, 23,95 EUR



Ez a szívecskés is nagyon édes, szerintem ez is benne volt a kosaramban, de aztán lebeszéltem magam róla, 27,96 EUR




Ha valaki nem szeretne külföldről rendelni, de szereti a finom, elegáns divatékszereket, akkor a Pandora kínálatában is nagyon szépeket talál:




Ez az egyik kedvencem, diszkrét medál cirkónia kövekkel, 19.500 Ft




Ez szintén gyönyörű, de már kicsit húzósabb az ára, viszont ünnepi alkalomra szép ajándék lehet, 36.900 Ft



Ez is szép darab, 27.900 Ft, kicsit hangsúlyosabb medállal, rétegezéshez is szuper



A Thomas Sabo kínálatában pedig a kedvező árú, hétköznapi daraboktól az exkluzívabb szépségekig sok minden megtalálható:



Nekem most az "Iconic" kollekció tetszik a legjobban, itthon ezt 66.900-ért láttam, az Újvilág Ékszer-Óra Shopban





A dupla medálos is gyönyörű, 47.300 Ft




Ez a "Royalty Star" lánc egyszerűen mennyei, 40.600 Ft, sterling ezüst cirkóniával


A 'Chakra' kollekció drágaköves medáljai már fényévekkel magasabb kategóriát képviselnek, ez a harmadik szem csakra medál 4.950 EUR



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...