2018. november 30., péntek

Baba rovat - Klorane Bébé tisztító törlőkendő




A Klorane nagyon régóta az egyik kedvenc márkám és szerencsére már a Notino webáruház kínálatában is megtalálható - a kozmetikumokat nagy részben innen szoktam rendszeresen beszerezni, a sampontól a sminklemosóig. Azt nem is gondoltam, hogy a Klorane baba termékeket is készít, úgyhogy meglepődtem és megörültem amikor láttam, hogy van egy Klorane Bébé vonal. Hát, gondoltam ha nekem bejött akkor a kisbabám is szeretni fogja :)

A Klorane egy már 50 éve létező francia kozmetikai márka, egy Pierre Fabre nevű gyógyszerés alapította, aki a szakértelmét és a növényi hatóanyagok iránti elkötelezettségét ötvözve kezdett kozmetikumokat készíteni. Az első igazán népszerű készítmény egy kamillás sampont volt, aztán a hetvenes években megjelent a száraz samponjuk is, ami a mai napig az egyik legjobb a piacon. Azóta pedig innovatív és hatékony növényi összetevőkkel gazdagított termékek garmadáját dobták piacra.




A Klorane Bébé tisztító törlőkendő fő hatóanyaga a körömvirág, ami csodás gyulladáscsökkentő és regeneráló tulajdonságairól ismert. Teljesen lebomló rostokból készült így tökéletesen környezetbarát. Nem tartalmaz parabént, alkoholt.




Praktikus műanyag záróval rendelkezik, így nem szárad ki és könnyen hozzáférhető. Az anyaga elképesztően finom, nagyon gyengéd a baba bőréhez. Az illata a legjobb amit valaha ilyen törlőkendőnél éreztem, púderes, frissítő, nagyon kellemes!



Hipoallergén és gyengéd tisztító tejet tartalmaz. Nedvességre közepes, így nem is hideg annyira, mégis hatékonyan el lehet tüntetni vele a szennyeződéseket. Most nem akarok a kicsim nevében beszélni, de szerintem ő is szerette :) Mert van például egy másik egész jó törlőkendő, de az tocsog a nedvességtől, ezért sokkal hidegebbnek érződik, így aztán van is morcosság amikor használom. Ez viszont tényleg gyengéd és kellemes és valami extra finom az illata! Tényleg nem szárítja vagy irritálja az érzékeny bőrt.

Én biztosan újra fogom venni, már csak azért is, mert a Notinónál egy hét múlva olyan nyereményjáték kezdődik, hogy egy szerencsés vásárló visszanyerheti a rendelése értékét! Csekkoljátok a Notino Facebook oldalát bővebb infóért és vásároljátok meg ott a karácsonyi ajándékok egy részét, hátha visszanyeritek az árát :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...