2018. november 15., csütörtök

Kincsre bukkantam - Cosnature MED kézkrém kamillával



Illetve nem is én, hanem a férjem, aki az eurós boltban vett magának egy kézkrémet. Én meg, akinek mindenféle krém felkelti az érdeklődését, egyből felfigyeltem rá. Hát, brutálisan jó összetevői vannak, minősített natúrkozmetikum és még az illata is jó. Hogyhogy én csak most találok rá erre a márkára?

A Cosnature termékek, amellett hogy natúrkozmetikumok, mesterséges illatanyagtól és tartósítószerektől mentesek, és nem tartalmaznak szilikont vagy ásványi olajat.


Mottójuk: "Természet és hatékonyság tökéletes szinkronban"

Nagy hangsúlyt fektetnek a minőségi alapanyagokra, és a legújabb technológiákra - költséghatékony, és kompromisszumtól mentes termékeket hoznak létre. Olyan kozmetikumokat gyártanak amik egyaránt jók a bőrhöz és a természethez. 




Az összetevői között olyan alapanyagok szerepelnek amelyik közül bármelyik önmagban már hatékonyan ápolja a bőrt, de így együtt!! 8%  a föld alatt kialakult tengeri só raktárakból származó sósvizet tartalmaz, ami kiemelten terápiás hatással bír bőrproblémákra. Ekcémára például sok esetben gyógyír a sószappan, így mindenképpen ígéretes hogy ebben a krémben is megtalálható ez az alapanyag.

Ezen kívül közismerten gyulladáscsökkentő kamillát, ápoló ligetszépe, avokádó és szőlőmagolajat, hidratáló hialuronsavat és kényeztető shea vajat is tartalmaz.

Szinte képtelenség, hogy ilyen beltartalommal ne tegyen jót az ember kezének :) Úgyhogy én is azonnal kipróbáltam, mert pont nagyon kellemetlenül ki volt száradva a kezem a forró vizes mosogatástól. Elképesztően kellemes érzés volt a megviselt bőrömnek, finom, krémes, de gyorsan beszívódik, az illatában valami enyhe kamillás jellegűt érzek ami diszkrét és finom. Tényleg azonnal nyugtat és csökkenti a száraz, feszülő érzést.



Kimondottan irritált bőrre való, nyugtató hatású.


Az én kezem még órák múlva is csodásan érezte magát, pár kézmosással később is. Ez egy főnyeremény! Alig várom hogy kipróbáljam a márka többi termékét.

Ráadásul kitűnő az ár/érték aránya, egy természetes összetevőkkel bíró és ennyire hatékony kézkrémhez képest! Megkockáztatom, hogy luxus kategóriájú krémekkel vetekszik.

Most hogy jön a hidegebb időszak, mindenképp érdemes egy ilyen szuper ápoló és védő kézkrémre beruházni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...