2019. május 10., péntek

Shiseido Synchro Skin Lasting Liquid alapozó




Kicsit félve vásároltam online ilyen drága alapozót, de szerencsére jó néhány swatchot találtam róla a neten és most én is teszek fel képeket az én árnyalatomról, hátha ezzel mások dolgát is megkönnyítem. Alapozókból gigantikus választék van a Notino webáruházban, szerintem hetekig tépelődtem és válogattam, hogy melyik márka legyen, aztán azon belül milyen. A Shiseido márka elég szimpatikus úgyhogy tőlük választottam.


Fontos szempont volt, hogy zsíros és/vagy kombinált bőrre jó legyen, ne legyen maszkszerű a végeredmény, akár ujjal is jól felvihető kellett, lehetőleg nem fejfájdítóan agyonillatosított, olajmentes és nem árt, ha van benne fényvédő.

Az üveg ne tévesszen meg senkit, nem ennyire világos az árnyalat.




Szóval, a Shiseido Synchro Skin Lasting Liquid Foundation egy tartós, olajmentes alapozó, közepes fedésű, építhető. SPF 20 fényvédőt tartalmaz, ami önmagában nem sok, de kellemes bónusz. Bőrkiegyenlítő hatású és természetes finist nyújt. Nem komedogén, parabén, phtalát és szulfátmentes.

A gyártó ígérete alapján nem gyűlik meg a ráncokban, nem hangsúlyozza ki a pórusokat, tartós, megakadályozza a kifényesedést és alig észrevehető hogy van valami rajtunk, makulátlan bőrképet ad (amennyire lehetséges, gondolom) és nagyon selymes, természetes matt finist ad. Ez a Synchro dolog nincs bővebben kifejtve a gyártó oldalán, csak annyi, hogy Advanced Sensing technológiával készült ami egy dinamikus szinkronizációt alkot a bőrünk állapotával. Hát, oké, felőlem nanorobotokkal is intézhetik, hogy ne fényesedjek ki, csak legyen tényleg úgy.

Antioxidánsként kakukkfű kivonatot tartalmaz, valamint orbáncfüvet ami elvileg a bőr textúráját segít javítani, az biztos, hogy gyulladáscsökkentő és antibakteriális.



Szóval, hosszas tépelődés után a Neutral 2-es árnyalatot választottam, alapvetően inkább meleg tónusú a bőröm, de elég világos és némi pirosodásra is hajlamos vagyok. Szóval alapból nem a Neutral lenne jó nekem, de ebből a kencéből érdekes módon ez passzol hozzám a legjobban. Megnéztem több itthoni jól bevált színt és tényleg alig tér el tőlük. Szóval nagyon jól sikerült kiválasztanom, de meggyőződésem, hogy ez az árnyalat elég sok embernek megfelelő lehet, majd lejjebb láthattok róla képeket.


Mivel sokszor kutyafuttában sminkelek ezért első körben az ujjaimmal vittem fel, hogy megnézzem, így is megfelelő-e. Folyékony, nagyon könnyed állagú. Szerencsére van idő bedolgozni, mert vannak ugye olyanok amik kábé fél perc alatt malterré változnak és nem tudsz olyan gyors lenni, hogy ne kövüljön meg felkenés közben :) De ezt tényleg szépen, lazán be lehet dolgozni a bőrbe, tényleg jól építhető és gyönyörűen hagyja lélegezni a bőrt, én legalábbis nem tapasztaltam semmi nehéz, fullasztó hatást. 

Viszont alkalmakra a még extrább fedésért a lehető legjobb választás hozzá egy beauty blender féle sminkszivacs (nekem Real Techniques meg Brushart van), mert azzal aztán FANTASZTIKUS!  Hogy mennyire jó cucc ez, egek!

  • Szinte semennyire nem ül bele a ráncokba
  • Tényleg tartós
  • Megakadályozza a kifényesedést, valóban
  • Gyönyörű a finise, matt, de nem  "húsz éve a padláson porosodó játékbaba" matt
  • Nem tömíti el a pórusokat és nem is hangsúlyozza ki őket, persze el sem tünteti
  • Nem okoz (legalábbis nekem) irritációt, pattanásokat
  • Jól építhető
  • Alig van illata, az is csak valami púderes, lágy kellemesség



Nagyon sajnálom, hogy ennyire bejött, mert most aztán újra és újra vehetem ezt, majd lesnem kell hozzá az akciókat a Notinón :D Meg akkor most a blogon hogy mutatok be bármilyen másik alapozót?? Ha egyszer megvan a KINCS? :)



Szóval ilyen a Neutral 2-es árnyalat, őszintén ez inkább warm beige lenne máshol, nem? De a lényeg hogy tökéletes nekem! Szóval érdemes jól megnézni a színeket és nem a név hanem a tényleges árnyalat alapján választani, mert ha ebből megtalálod a neked valót akkor legyőzhetetlen leszel, már amennyire a tökéletes alapozó azzá tesz.

Egyszerűen csodálatos magabiztosságot ad, hogy végre van egy olyan alapozóm ami tényleg nem fényesedik ki, tényleg nem ül bele a ráncokba, tényleg nem látszik, hogy van rajtam, legalábbis nem vakolatszerűen és tényleg gyönyörű, természetes a végeredmény.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...