2020. június 9., kedd

Geek & Gorgeous 101 Ha5 Light és B-Bomb Niacinamide szérum



Komolyan sajnálom, hogy csak most próbáltam ki a Geek & Gorgeous szérumait, hiszen miért ne vásárolnék inkább magyar gyártótól, ráadásul szinte minden terméküket dicsérik. A márka a Skinsmart és a Krémmánia alapítója, Rácz Judit és a Helia-D együttműködéséből született, a kozmetikumok minimális segédanyagokat és magas mennyiségű hatóanyagot tartalmaznak, a vitatott vagy irritáló összetevőket pedig elkerülik.

Kombinált bőrre való hialuronsavas és niacinamide szérumot vettem így elsőre, mert hasonló termékeket más cégektől is próbáltam így van összehasonlítási alapom.



A B-Bomb Niacinamide szérum 10% Niacinamide-ot tartalmaz Zinc PCA-val és Sarcosine-al kombinálva. Néhányan vitatják, hogy van-e szükség ilyen erősségű niacinamide-ra, de a legtöbb hasonló termékben ennyi van és nekem sosem volt vele gondom, abszolút kedvenc hatóanyagom, konkrétan nem tudok élni nélküle :) A zinc PCA csökkenti a bőr faggyútermelését és gyulladáscsökkentő, a sarcosine pedig a zsíros bőr több tünetét is enyhítheti.

A HA5 Light szérumot kombinált/zsíros bőrre ajánlják, aminek nagyon megörültem, mert volt már, hogy egy hidratáló szérum túl sok volt a bőrömnek. 5 féle hialuronsavat tartalmaz, többek között növényi hialuronként emlegetett ezüst rezgőgomba kivonatot, ami a remek vízmegkötő képesség mellett antioxidáns hatású is.


A design nagyon tetszik és a pipetta is praktikus. Külön örülök, hogy a B-Bomb és HA5 Light ilyen nagy betűkkel szerepel, mert reggel, álomittasan, nem biztos hogy annyira jól látok :)

Az áruk pedig, egyszerűen csodás! Az, hogy ilyen gondosan összeválogatott és tényleg hatékony összetevőkből álló szérumokkal gazdagíthatom a rutinomat ennyiért, zseniális. Mindegyik 2.490 Ft-ba kerül jelenleg.


Szóval, mondanom sem kell, hogy a hasonló termékek a The Ordinary szérumai, amiket próbáltam, de hialuronsavas szérumból többfélét is, illetve a Revolution Skincare Niacinamide szérummal is van tapasztalatom. Azt kell mondanom, hogy az Ordinary Niacinamide-nál ez nekem sokkal jobban bejön, a Revolution Skincare-t szerettem, de valahogy annál is jobbnak érzem. Gyorsan beszívódik, jól lehet rá rétegezni és valóban komolyan segít visszafogni a faggyútermelést és a pórusokon is javít kicsit. Pigmenfoltok halványításához úgy igazán nekem a niacinamide mint hatóanyag nem járult hozzá, ezt ettől sem vártam igazán. De tényleg, nem győzöm hangsúlyozni, hogy a kombinált/zsíros bőr egyik legjobb barátja. Nekem már nem pattanásos a bőröm, némi hormonális szokásosságon kívül, úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni, de a hatóanyagok alapján, arra is jó lehet, már csak a cink miatt is. Nagyon meg vagyok elégedve ezzel a szérummal, alap lesz a rutinomban és biztosan újra fogom vásárolni. 

A Ha5 Light meg az én bőrömnek egy csoda! Ugye a kombinált bőr is lehet vízhiányos, emlékszem még bőrápolási tudatlanságom idején egy kozmetikus megjegyezte hogy mivel vízhiányos a bőröm, sokkal idősebbnek tűnik mint amennyinek a korom alapján kellene...hát ez eléggé megrázott. Azóta mindig próbáltam odafigyelni a megfelelő hidratálásra. Csak sok minden volt amitől annyira fénylettem, hogy az már kínos. Aztán persze később remek termékekre bukkantam, de egy jó hialuronsavas szérum mindig kell. A The Ordinary sem volt rossz, de attól azért kicsit fénylett az arcom ha elsokalltam, illetve így utólag már látom, hogy az aztán ennyire jól nem pumpálta fel az arcomat. Számomra ez az instant feltöltő hatás mindent megér, annyira látszik ha valamiért elfelejtem a szérumot reggel (totyogó gyermek mellett előfordul), sokkal fakóbb, fáradtabb az arcom. 

Ha ennyiért lehet venni hazai, jó minőségű szérumokat, akkor hurrá!! Ráadásul úgy hallom, hogy az ügyfélszolgálat és bőrápolási tanácsadás is remek a Skinsmart-nál, ahol a Geek & Gorgeous kozmetikumokat megvehetitek és a weboldalon is rengeteg infót találhattok. 

Ezek után örömmel és lelkesen fogom kipróbálni a márka egyéb termékeit is, pl. C-vitaminos szérumot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...