2020. július 26., vasárnap

5 csodás tusfürdő nyárra




Számomra a tusolás mindig igazi felüdülés, így általában gondoskodom is róla hogy igazán kényeztető tusfürdőket használhassak. Persze vannak drogériás kedvenceim is, de most olyan különlegességeket szeretnék bemutatni, amik számomra igazán varázslatos élménnyé teszik a zuhany alatt töltött perceket. 






A Korres Guava tusfürdő elmúlhatatlan kedvencem, soha nem tudom megunni, azonnal a trópusokon érzem magam tőle, annyira különleges, zamatos, csodálatos illata van! Gél állagú, de kellemesen habzik, jól hidratál. Korábban már írtam róla a blogon, ITT

Lelőhelyek: Lookfantastic, Feelunique, Notino - ár: 2.500 Ft körül




A L'Erbolario Accordo Arancio mediterrán nyarakat idéz a komplex és kifinomult citrusosságával, mandarin és keserűnarancs adja az igazán egyedi illatát. A mandarin húsának és levelének kivonata is megtalálható benne, valamint árpából kivont hidrolizált fehérje, így nemcsak az illatával csábít, hanem megfelelően ápol is. Ezt ritkán vásárolom, mert viszonylag drága, de most megtaláltam egy oldalon akciósan, ITT, 4.455 Ft




Megmondom őszintén nem vagyok egy nagy Yves-Rocher rajongó, de egyszer valahogy rátaláltam erre a málnás-mentás tusfürdőre és nagyon bejött az illata. Ez olyan módon mentás, hogy az én bőrömet nem szárítja, nem irritálja és a málnával kombinálva valahogy egyszerűen csodás. Amúgy karité vajjal, borsmenta illóolajjal és valódi málna kivonattal készült. Az Yves-Rocher weboldalán 1.790 Ft a 400 ml.



A Sol de Janeirot nem tudom kihagyni. Ezt mindenképpen szagoljátok meg üzletben mert szerintem vannak akiknek ez az illat sok és túl édes. Itthon  Douglas áruházakban vagy webshopban lehet beszerezni, baromi drágán. Én kis kényeztetésnek külföldről szoktam rendelni, az utazó méretet, úgy kevesebbért és kevesebbszer, de élvezhetem ezt a különleges és bódítóan kellemes tusfürdőt. Elvileg karamellás, pisztáciás az illata, én ennél valahogy komplexebbnek érzem, de mindenesetre remek. Cupuacu vajjal, kókusszal és acai kivonattal ápolja a bőrt, miközben egy brazil strandra varázsol. Egy élmény, nekem legalábbis. 




A Yope termékekért már odavagyok egy ideje, szóval nem hagyhatom ki ebből a válogatásból sem. A Coconut Sea Salt igazi tengerparti hangulatot varázsol, könnyed és frissítő. 93%-ban természetes és összességében viszonylag kevés összetevővel, tápláló kókusz kivonattal és ásványi anyagokban gazdag tengeri sóval. Nyárra abszolút must-have ettől a márkától! Több hazai webshopban is kapható, de úgy tudom a DM-ben is elérhető, az ára 2.200-2.300 Ft körül mozog.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...