2015. szeptember 1., kedd

Korres Guava tusfürdő és testápoló



Komolyan nem tudom mi ütött belém hogy csak most mutatom be a kedvenc tusfürdőmet és testápolómat, pedig annyira evidens hogy folyton újraveszem, télen-nyáron...A lookfantastic oldalról szoktam megrendelni, egyelőre másik lehetőséget nem találtam, ott is általában megvárom míg akcióban van, szerencsére ez gyakran előfordul.



Először csak a tusfürdőt próbáltam ki, előtte semmilyen formában nem találkoztam még guavával, nem szagoltam, nem ízleltem ilyesmit és nem volt semmi olyan kozmetikumom ami akár csak nyomokban tartalmazta volna. Impulzív vásárlás volt ( néha igazi kincseket sodor az utunkba az élet :) és semennyire sem bántam meg. Az első szippantás ebből a komplex, szinte nyugtalanítóan izgalmas illatból és meg voltam véve. Először csak spéci alkalmakkor használtam mert nagy becsben tartottam, de aztán rájöttem, hogy ha ennyire szeretem ezt az illatot, miért ne lehetne mindig kéznél ha csak meg szeretnék mártózni benne és azóta folyton tartok egyet a zuhanyfülkében. Aztán később beszereztem a testápolót is, hogy teljes legyen a kép. Ha lenne belőle testpermet vagy parfüm, abból is vennék.




Gondolkodtam hogy is lehetne a legjobban megfogalmazni milyen illat is ez ....egzotikus, persze, de nem nyilvánvalóan, nem hivalkodóan. Inkább olyan mintha belépnénk egy Gauguin festménybe, mintha a mindennapjainkat egy ilyen helyen élnénk, olyan jólesően ismerős az illat, mintha mondjuk én is ott élnék valami csodás tengerparti vidéken és nap mint nap ezt sodorná felém a szél. Semmi köze a provokálóan trópusi jellegű dolgokhoz ( jelzem azokkal sincs bajom, mert azok is levesznek a lábamról ) - ez valahogy mélyebb, érzékibb.



A Korres egy görög kozmetikai márka ami nagy hangsúlyt fektet arra, hogy minél nagyobb arányban természetes összetevőkből álljanak a készítményeik. Ez a tusfürdő például aktív aloe gélt, antioxidáns enzimeket, E és C vitamint is tartalmaz. A hibiszkusz kivonat a rugalmasságról gondoskodik, a szalmagyopár kivonat pedig frissíti és védi a bőrt. Gazdagon és krémesen habzik és hát, egyszerűen csodás illata van.




A testápoló pedig egy könnyed, gyorsan beszívódó testápoló, sima egyszerű hétköznapi használatra való, szintúgy mesés illattal. Shea vajat és birsalma kivonatot is tartalmaz a guaván kívül. 

A tusfürdőből kevés elég, jól habzik, finom, de nem tolakodó az illata és selymessé és puhává varázsolja a bőrt. A testápoló gyorsan beszívódik, jól hidratál. Egyiket sem tesztelték állatokon és rengeteg káros összetevőtől mentesek ( ásványi olajak, parabének, szilikonok, alkohol ) és vegán termékek. 

A Guaván kívül még jó néhány illatban kapható, azt hiszem a jázminos is nagyon népszerű tőlük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...