2015. szeptember 4., péntek

A 2015-ös nyár kedvencei


Már megint elrepült ez a nyár és nem panaszkodom, mert egy csomó olyasmivel töltöttem meg ami kedvemre való volt és tényleg igyekeztem jól kihasználni a szép időt: volt csillaghullás nézés, piknik, bicajozás, kalandozás, éjszakai fürdés, vihar utáni fürdés, naplementében fürdés, túrázás, séták, vacsorák a szabadban, teraszokon ücsörgés, barátokkal nagy éjszakai beszélgetések a csillagos ég alatt....Jó volt! :)

Rengeteg kedvencem volt ezen a nyáron, de igyekeztem kiválasztani azokat amik meghatározóan szerepeltek a mindennapjaimban, amik fontos kellékek voltak:


theBalm - Hot Mama pirosító - Már bemutattam a blogon korábban, egyszerűen imádom, tökéletes korallos, barackos, aranyló szín, a nyár maga!
Aussie Miracle Beach Waves - Egy ideig annyira nem foglalkoztam az Aussie termékeivel, de a nyári Pixibagben ott volt ez a kis szuperillatos cucc ami meglepően jól teljesített a levegőn szárított hajamnál, úgyhogy még lesz róla szó a blogon
Invisibobble hajgumi - Nélkülözhetetlen! Próbáltam az olcsóbb verziókat belőle de azok valahogy keményebbek és hamarabb tönkremennek úgyhogy maradok ennél.
NUXE Creme Fraiche Masque - Szuper hidratáló maszk, róla is lesz még szó
Unique One Coconut Hair Treatment - Szuper all in one hajápoló, már alig van belőle, rengeteget használtam
Cowshed lippy cow ajakbalzsam - Az egyik Lookfantastic Beauty Boxban volt, csodásan puha és fénylő ajkakat varázsol
Crazyrumors Orange&Bergamott ajakápoló - Imádom ezt az illatot! Egész nyáron nálam volt :)
Naturhalma levendulavíz - Egy vásárban vettem, remélem hogy tudok majd belőle rendelni is, mindenre használom : tonizálás, rovarcsípés, epilálás utáni bőrnyugtatás, szuperhatékony! Róla is készülök írni bővebben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...