2021. május 30., vasárnap

Phi Cosmetics Jasmine and Green Tea nyugtató arctonik

 


Rég néztem körül úgy igazán a drogériák polcain, ezért annyira jólesett amikor megláttam hogy Phi termékeket lehet kapni, ezt jázminos, zöldteás tonert meg egyből tettem is be a kosaramba. 

A Phi Cosmetics egy magyar natúrkozmetikum márka amit már évek óta figyelemmel kísérek, de még csak néhány dolgot próbáltam tőlük, itt az ideje hogy jobban megismerjem őket. A termékpaletta nagyon széles, arcápolástól test és hajápolásig minden van, sőt, sminktermékeket is találunk.

A márka két nő barátságából született, és viszonylag hamar nagy népszerűségre tett szert, pedig nem költöttek vagyonokat marketingre. Egyszerűen gondosan készített, minőségi kozmetikumokat kínálnak és most már én is értem, hogy ezekbe elsőre bele lehet szeretni. 


Valószínű, hogy sokan még mindig felesleges lépésnek tartják a bőrápolási rutinban a tonikot, de a koreai arcápolásban például fontos szerepe van. Segít felkészíteni a bőrt a következő lépésekre, általában kellemes hatóanyagokat is tartalmaz amivel már a rutin elején kényeztethetjük az arcunkat.

Ez a bőrnyugtató toner szuper összetevőkkel rendelkezik, az alapja bio jázmin hidrolátum, mellette zöldtea kivonat, allantoin, panthenol és nátrium PCA ami a hidratálásban segít.




Persze óhatatlanul eszembe jut róla a Herbivore Jasmine Green Tea toner, amit szintén próbáltam, de annál inkább a jázmin illata dominál. Ebben a tonerben viszont a tökéletes jázminos zöld tea illatot érzem amitől konkrétan rá lehet kattani egy használat után mert annyira üdítő és jóleső. Szépen nyugtatja a kipirosodott arcbőrt, a zöld tea pedig ellátja antioxidánssal. De amit a legjobban szeretek benne az tényleg a finom illat, amivel mintegy megnyitom az arcápolási szeánszot :)

Én csak a kezembe öntök belőle és belepaskolom az arcomba, nem szeretném vattapamacsra pazarolni, bár szerintem sokáig elég lesz. Ha lenne arcpermet kiszerelésben is, szerintem nem is vennék mást, de nyárra azért jól jön egy-egy szórófejes toner.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...