2014. július 18., péntek

II. Nyári leárazás haul

És még nincs vége....:) Na de most komolyan, ilyenkor annyira érdemes körülnézni mert rég áhított darabokat lehet beszerezni potom pénzért!



Ez a két öv a Reservedben együtt 1.000 Ft volt


Ilyesmi szandált régóta szerettem volna, de még jobban esett 1.990 Ft-ért a Deichmannban


Na, ezekre mondjuk nem volt szükségem, de vettem két bikinialsót a H&M-ben darabját 250 Ft-ért. Jól mennek majd a fekete bikinifelsőmhöz mindketten :)


Az ilyesmiket nagyon szeretem, akár strandra, akár egy ruha fölé mondjuk. Övvel összefogva meg még extrább, 2.000 Ft volt a H&M-ben


Pálmamintás darabra vadásztam és végül ennél a H&M-es maxiruhánál állapodtam meg, 3.000 Ft volt


Ezt a világoskék ruhát nem tudtam otthagyni a Zarában miután felpróbáltam. 5.990 Ft.


Ilyen a ruha háta.


Szintén special deal, nyári kapucnis széldzseki 3.000 Ft-ért...


Ez meg olyan kis nyári kötött laza póló a Zarából, 2.000 Ft


8 megjegyzés:

  1. Hű a dzsekid nagyon tetszik, igazából az összes többi is, de azt tényleg nagyon jó vétel volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én is azonnal lecsaptam rá :) Utazáshoz is szuper mert nagyon kicsi helyet foglal, tök könnyű kis holmi.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a szandál, a kis kimono jellegű lebernyeges felső és a kék ruha :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen lapos, szegecses, fehér szandált nagyon szerettem volna és hát felderült az arcom amikor megláttam ennyiért :))) A kék ruhában meg tegnap otthon parádéztam egy kört, próbálgattam hozzá öveket, ékszereket.....imádom! :)

      Törlés
  3. Nagy kimono(szerűség) vadászatban vagyok, szerdán voltam H&M-ben, de én sajnos nem láttam ilyet, pedig ez nagyon tetszik. Meg igazából a többi is, amit vettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezen a nyáron folyamatosan kimono vadászatban vagyok :) Esetleg még nézd meg a Zarában ott láttam egy szintén nagyon jó rojtos darabot! Meg a H&M-ben is volt még többféle ugye a nyár elején, azok nem tudom hová tűntek, felvásárolták mindet? Illetve talán ilyen strandravaló zöld levélmintás-szerű darabot lehet, hogy láttam az Orsay-ben, de nem néztem meg közelről.

      Törlés
  4. 250 ft-ért bikinialsó h&m-ben? Ez akkor elég jó vétel volt :D A szandál tetszik a legjobban, bár a deichmann nem éppen a szívem csücske. Én ilyen leárazásokon körülbelül soha nem találtam még semmi jót :/

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is elkerekedett a szemem, mondjuk csak néhány méretben voltak és felső nélkül, szóval gondolom utolsó utáni darabok :)) A Deichmannban nem könnyű igazán jó cuccokat találni, de azért ilyenkor oda is benézek...:)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...