2014. október 28., kedd

Mizon - Collagen Power Firming Eye Cream teszt


Nemrég fedeztem fel, hogy az Iparfümérián lehet koreai kozmetikumokat kapni és bevallom, én eddig nem nagyon használtam ilyesmit. Arra gondoltam, hogy ezzel a kollagénes szemápolóval teszek egy próbát.
Ősszel már igényli a szemkörnyékem a komolyabb törődést, könnyebben kiszárad és egyebek. Szóval már nem ad neki kellő kényeztetést a megszokott könnyű kis ápoló krémem, ilyenkor valami olyasmire kell váltanom ami kicsit többet tud. 


A csomagolás nagyon édes, virágok meg zsiráfok és kutyák, igazi kis szívderítő darab :)


Zselés állagú krém, de nagyon gazdag, úgyhogy egész kevés elég belőle. Áttetsző védőréteget képez a szem környékén. 42% tengeri kollagént tartalmaz, viszont nincs benne parabén, ethanol, mesterséges szín és illatanyag. A tengeri kollagén áll a legközelebb az emberi kollagénhez így a lehető leghatékonyabb ápolást nyújtja. Növeli a bőr rugalmasságát, hidratál és nyugtat. Nagyszerűen feltölti a kisebb ráncokat és üdévé teszi a szemkörnyéket, a regeneráló hatás is nyilvánvaló, úgy tűnik, hogy a jelentős adag kollagén jót tesz a szem érzékeny bőrének. Nagyon gyengéd, nem irritálja a bőrt, hypoallergén.



Íme az összetevők listája és a használat módja ...:)))

Egyébként reggel és este célszerű használni, az adagolásra figyelni kell, mert könnyű belőle többet kinyomni mint amennyi szükséges. 10 ml van a tubusban és mivel gazdaságos a használata valószínűleg jó sokáig elég.

Az alábbi útmutató átfogóbb képet ad az összetevőkről és hatásairól, ezek alapján úgy látom hogy málnakivonatot, és értékes növényi olajakat is tartalmaz:




2 megjegyzés:

  1. Klassz a fotó az összetevők listájáról és a használati utasításról! :D
    Még mindig nevetek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD Én is csak a megérzéseimre tudtam hagyatkozni :)))

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...