2014. október 1., szerda

Glamour napok 2014 ősz - Window shopping



Tartsatok velem egy kis virtuális kirakatnézegetésre a Glamour napok akciós kínálatából:



A szépségápolási termékekre megint sok nagyszerű kedvezmény vehető igénybe, ezek közül párat én is kiszemeltem:

  • A Douglasban 20% kedvezménnyel vásárolhatók Beyu és Artdeco kozmetikumok a Glamour napokon, a Beyutól legszívesebben az egész Underwater Elements kollekciót felvásárolnám, de maradok néhány körömlakknál. Az Artdecotól meg nagyon tudnám használni a hidratáló masszázs körömgélt és egy krémpirosítót valamilyen finom őszies színben, a Dip Eyelinerek közül meg a lilát is megszerezném.
  • Rimmelre több kedvezmény is felhasználható, a 20% Müller kuponnal összevonható egy további 30%-os kedvezmény, így a Müllerben 50% kedvezmény jár, a Rossmannban lesz egy 25%-os kupon Rimmel dekorkozmetikára és a DM-ben pedig egy 50%-os kedvezménykupon váltható be. Én a Scandaleyes Shadow Stick szemrevalók közül válogatnék azt hiszem.
  • Az Astor dekorkozmetikai termékekre 25% kedvezmény jár a Rossmannban, a Müllerben pedig 30% ami összevonható a 20%-os kuponnal, tehát 50%-al olcsóbban vásárolhatunk Astor terméket. Én valamelyik Big&Beautiful szempillaspirált próbálnám ki!
  • A The Body Shopnál 1 db termék vásárolható meg 20% kedvezménnyel ( online is ) - azt hiszem egy ilyen Chocomania testvajjal át tudnám vészelni a telet...

  • Nagyon szeretnék valami kényelmes őszi cipőt, és az F&F-nél meglepően cuki darabok vannak, vagy a nyitott vagy a lakk oxford cipő nagyon tetszik, 20% kedvezménnyel meg pláne :) De ha ott nem akkor a H&M-ben biztos találok például egy ilyen chelsea boot is jól jönne.
  • Szintén a H&M-ből, szintén 20% kedvezménnyel el tudnám képzelni a csipkebetétes vagy a rövid pihepuha kardigánt! De leggingshez a camel poncsó is remekül mutatna.
  • A Mango blúzait nagyon szeretem, jó minőségűek, úgyhogy egy ilyen szép kéket is elfogadnék, meg azt a leopárdmintás sálat, szintén 20%-al olcsóbban
  • Ilyenkor a Calzedoniát sem hagyom ki, pöttyös harisnyára már régóta vágytam, de a leggingsek között is körülnéznék - itt is 20%-os kupon lesz.
  • A Mango ékszerei is bejönnek, mert vagy nagyon vagányfélék, vagy letisztultan elegánsak, nekem a mindennapokra jól használható lenne egy ilyen arany-fekete fülbevaló.




2 megjegyzés:

  1. A Mangonal mar a mult heten kellett volna vasarolnod. 30% kedvezmeny volt mindenre.

    VálaszTörlés
  2. Óóó...Erről kicsit lemaradtam akkor.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...