2014. december 2., kedd

Mavala - Metallic Blue


Nagyon megörültem amikor rátaláltam a Mavala körömlakkokra az Iparfüméria webáruházban, mert eddig csak külföldről tudtam rendelni. A Jewel Natale kollekcióból választottam a Metallic Blue árnyalatot. Amúgy is mostanában rá vagyok kattanva a kékekre, és ez ez remek szín. Ettől függetlenül ennek a kollekciónak az összes darabját szívesen viselném a körmeimen...


A Mavala lakkokról leginkább azt érdemes tudni, hogy felvitelben egyszerűen tökéletesek, nagyon jó az állaga, textúrája. Az ecset is pont megfelelő a tökéletes lakkozáshoz. Szépen terül, tartós. Két réteget mindenképpen javaslok, hogy igazán pompás legyen a végeredmény.
A Mavala egyébként egy svájci cég és több mint 50 éve foglalkoznak kozmetikumok készítésével. Az egyik fő fókusz a körmök egészsége náluk és garmadával gyártanak körömápoló termékeket. A körömlakkjaik magas minőségűek és kíméletesek a körmökhöz. Nem tartalmaznak parabéneket, formaldehidet, toulene-t, kámfort. Sokkal jobban engedi lélegezni a körmöket mint egy hagyományos lakk.


Az Iparfümérián 1.720 Ft-ba kerül egy üvegcse. Érdemes körülnézni a körömápoló termékeik között is, mert rengeteg problémára kínálnak megoldást, minden van ami a tökéletesen ápolt körmökhöz kell.


Lámpafénynél egész más oldalát mutatja: mélyebb, gazdagabb, még elegánsabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...