2015. április 22., szerda

DOVE - Oxygen Moisture Souffle Treatment - vékony, lelapuló hajra


Elöljáróban annyit, hogy én mindig nagy várakozással fogadom a Dove újdonságait, mert a drogériás kozmetikumok között kiemelkedő minőségűnek tartom a Dove termékeket. Ezért is ért kellemes meglepetésként a szeptemberi Pixibagben ez a csodás habpakolás.


A leírás szerint Oxyfusion technológiájával életet lehel a fáradt, lelapuló, vékonyszálú hajba. Na most, fontosnak tartom leszögezni, hogy ez nem egy hajdúsító termék! Mindössze arról van szó, hogy anélkül hidratálja és ápolja a hajat hogy elnehezítené. Ez valóban működik is. Kevés olyan hajpakolás van amit kimondottan vékonyszálú hajúak vígan használhatnak és nem lesz tőle zsíros és kiábrándítóan lelapult hajuk. Ez a habpakolás azok közé tartozik amiket bátran merek ajánlani, mert tényleg rendesen hidratál ás ápol ( a Dove ebben tényleg nagyon jó ) ! 


Szóval, bár kimondottan dús nem lesz tőle a haj, de ezzel a hiperoxiizé technológiával tényleg szinte felszabadítja a hajat, tehát megadja neki azt a mozgásteret mintha semmit nem kentünk volna rá, de közben mégis :) Valóban könnyedebb és puhább és szabadabb érzetű frizuránk lesz. 


Az állaga tényleg szuflészerű, szinte habos és mégis nagyon kellemesen krémes. Valóban szinte beleolvad a hajba, de mégis könnyedén ki lehet vele bontani. Amikor öblítem ki, akkor érzem hogy már nedvesen sokkal tápláltabbak, simábbak a hajszálaim.

Nagyon elégedett vagyok vele, az én hajamra abszolút bevált, könnyű kiöblíteni, finom az illata, szeretem.

2 megjegyzés:

  1. Nekem már elfogyott és IMÁDTAM. Egy balzsammal vagy pakolással sem voltam még ennyire elégedett. csillagos ötös nálam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szerintem újra fogom venni és balzsam helyett használom majd. Örülök, hogy másnak is bevált :))

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...