2015. április 27., hétfő

TheBalm Hot Mama! pirosító



Az Iparfüméria webáruház akciójában tettem szert erre az imádnivaló pirosítóra. A hidegebb hónapokban nyilván nem vágytam egy olyanra amiben csillámok vannak, de most így tavasszal annyira szerettem volna egy ilyet! Már most látom, hogy ez lesz a nyár egyik kedvence nálam!


A doboza erős karton, mágnessel záródik, a mérete pont megfelelő, bármilyen sminktáskába, női táskába bedobható - könnyű és nem foglal sok helyet. Természetesen kis tükör is van benne. 



A csillámoktól nem kell megijedni, egyáltalán nem fog szikrázni az arcunk tőle, nagyon decens és imádnivaló ragyogást ad. A felvitelnél óvatosan -  kevés is elég. Állítólag nagyon hasonlít a Nars Orgasm pirosítóhoz, de mivel ahhoz nem volt szerencsém, csak a szóbeszédre tudok támaszkodni :) Néhány helyen azt olvastam róla, hogy a formulája még annál is jobb. Valóban nagyon jó az állaga, szinte krémes, jól pigmentált, szépen lehet felvinni és eloszlatni is könnyű. Puha és finom mint a selyem :)


Ahogy forgatom, úgy mutatja a rózsaszínebb vagy a barackszínűbb arcát, de alapvetően a barack felé hajlik




Napfényben



A színe rózsaszínes-barackos, abszolút nyáridéző. Szerintem ez az árnyalat sok mindenkinek jól áll és annyira édes :) Az arany csillámoktól épp egy kevés szolid fényt ad, semmi diszkógömb hatás. Tulajdonképpen ez egy pirosító-highlighter egyben. El tudom képzelni mennyire jól fog majd mutatni lebarnult bőrön is! 



Napfényben


Bent és óvatosabban adagolva :)



A mérete alapján úgy gondolom elég sokáig elég lesz, de ha kifogyok belőle én újra fogom venni!


Illatmentes ( jó pont ), nem tesztelték állatokon ( jó pont ) tartós ( jó pont ) kitűnő ár/érték arány ( jó pont ) csodás szaténfényű finish ( jó pont ). Rossz pont nincs. Ez egy luxus minőségű, gyönyörű pirosító/highlighter.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...