2015. január 7., szerda

Lookfantastic Beauty Box indult...!

Kb. 20 EUR összegért lehet megrendelni a Lookfantastic webáruház Beauty dobozát - amíg a készlet tart. A házhoz szállítás ingyenes, a tartalom ígéretes lehet. Pláne hogy random módon 20 dobozba GHD hajformázót rejtettek...az valami csodás lenne, kibontani a dobozt és egy ilyet találni benne...! Szóval én eldöntöttem hogy mindenképp rendelek egyet :)

Egyébként még az alábbi információkat kaptam a kérdezősködésemre a Lookfantastictól:


  • Havonta jelenik meg a beauty box
  • Elsejétől lehet rendelni, illetve előrendelhető
  • Kb. a hónap közepétől már a következő havit lehet előrendelni - ez egyúttal azt is jelenti, hogy addig talán nem fogynak ki az előzőből ( gondolom jól fel vannak tankolva )
  • Az ára mindig 15 Font ( kb 20 EUR ) 
A hírlevél szerint ebben a dobozban biztosan van egy 50 ml-es Nuxe Creme Fraiche maszk.


16 megjegyzés:

  1. Mikortól lehet rendelni? És ide is tuti ingyen van a szállítás? Nagyon izginek tűnik. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én éppen most rendelek :) A standard nemzetközi szállítás ingyenes, a nyomonkövetéses kerül valamennyibe ( 5 Font azt hiszem ) - de én eddig mindig mindent az ingyenessel rendeltem és mindig megérkezett. Amint megjön bemutatom a blogon, de ha van benne GHD styler akkor előbb elájulok és utána mutatom be :)))

      Törlés
    2. Telefonról írok, szóval nem tudok mindent megnyitni.
      Legkorábban holnap tudnék rendelni. Akkor még lehet?
      Ez egyszeri dolog vagy hogy jelenik meg?

      Törlés
    3. Ma kaptam az emailt tőlük erről az egészről, úgyhogy gondolom még egy darabig lesz belőle. Szerintem nagy lehet a készletük hisz eleve ilyen termékekkel foglalkoznak. De ha gondolod rendelhetek neked egyet, csak akkor írj, hogy kell ( van még a Paypal számlámon annyi szerintem )

      Törlés
    4. Ja igen, a kérdésed második felére válaszolva, periodikusnak tűnik, mert úgy látom októberben is volt egy, szóval negyedévesre tippelnék. De külön nem találok róla leírást, szerintem érdemes feliratkozni a hírlevelükre és akkor mindig küldenek értesítést majd erről is meg az akciókról is. Mindenesetre én most értesültem róla, lehet hogy egy korábbi hírlevelet nem olvastam el elég alaposan, úgyhogy most ez lesz nekem az első boxom tőlük.

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Még frissítettem pár infóval a bejegyzést, mert az oldalon nehéz ráakadni. Na, minden hónapban azért nem fogom megrendelni, de mondjuk a szülinapomra meg karácsonyra mindig :) Plusz ha ilyenekkel kecsegtetnek, hogy plusz meglepi lehet benne...:)

      Törlés
  3. Azt hiszem, itt az ideje Paypal számla nyitásának😊. Még soha nem rendeltem külföldről, de ez a box most nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Remélem, nem maradok le róla!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik hogy hónap közepéig kitart náluk a készlet, de minden hónapban lesz ilyen doboz és valószínű mindegyik elég jó lesz :) Sőt előző dobozokra is rá lehet keresni a neten, csak én nem voltam elég szemfüles, úgyhogy csak most fedeztem fel, hogy van ilyen :)

      Törlés
  4. Mar volt Lookfantastic doboz az elmult honapokban is. Meg lehet nezni, hogy mik voltak benne. Sot, a reviewekben olvashato, hogy most mi van a dobozban ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen közben én is tájékozódtam és igyekeztem nem ránézni a januári dobozokra :) De az előzőek is ígéretesek, a szeptemberiben például két teljes méretű Kerastese termék volt.

      Törlés
  5. Most próbáltam meg megrendelni tőlük. Az egy dolog, h mivel Paypal-lal akarok fizeni az 1%-t rámterhelik de majdnem 6 fontot is le akarnak szedni tőlem szállításra, ahogy beírom az irányítószámot. Akkor most, hogy van ez az ingyenes szállítás?

    VálaszTörlés
  6. Ehh meg van a válasz. Én CAD-ot jelöltem be nem GBP-t mert annak jobb volt az átváltása de így nem volt ingyenes a szállítás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! De hát nekem tuti ingyenes volt, előtte direkt megnéztem az International delivery táblázatot de nem írtak semmit arról hogy ne lenne ingyenes:
      http://www.lookfantastic.com/info/international-delivery.list
      A tracked delivery kerül csak pénzbe elvileg. Szóval most akkor nem értem miért kell neked szállítási költséget fizetni...ez bosszantó, tényleg.
      A Paypal kezelési költségére valóban felhívják a figyelmet, de az a Paypal lehúzása, nem az övék. De mondjuk én már jártam úgy egyszer, hogy miután használtam a hitelkártyámat valami külföldi oldalon, hogy jött az sms, hogy az Amazonon próbáltak valamit vásárolni a kártyaadataimmal, még szerencse hogy éppen eléggé le volt nullázva a számlám...Azóta nekem inkább megéri a Paypal.

      Törlés
  7. Sziasztok!

    Ma fedeztem fel az oldalt és rögtön rátaláltam erre a szuper beauty box-ra, eddig pixi rajongó voltam, de most beneveztem egy lookfantastic dobozkára.
    Aki már rendelt, mik a tapasztalatok? Mennyi idő míg megérkezik?

    Köszönöm!

    Üdv
    Évi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Évi! Én tegnapra vártam, mert legkorábban akkor érkezhetett volna meg, de remélem ma már tényleg megjön! Amint kibontottam nemsokára készítem is róla a posztot :) Már nagyon, nagyon várom :) Lookfantasticról általában két-három hét szokott lenni a szállítás, de volt már hogy szerencsém volt, és valami másfél hét után megérkezett.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...