2015. január 13., kedd

2015 téli leárazás haul III. rész Mango, Zara


Igazából csak ezt a szoknyát akartam megnézni a Zarában. Mostanában a fekete-camel-fehér színek bűvöletében vagyok, esetleg egy kis szürkével és fémes kiegészítőkkel. Ezért ez a szoknya a színe és a tökéletes fazonja miatt is nagyon kellett nekem. De aztán valahogy besikerültem a Mangoba is, ahol már megkezdődtek a 70%-s árleszállítások, így kénytelen voltam ott is körülnézni.


A Mangoban bukkantam rá ezekre a beszúrós fülbevalókra, ilyesmit már rég szerettem volna, 995 Ft/db



A perfekt őszi-téli ceruzaszoknya, 4.990 Ft-ért a Zarából


Nagyon finom, puha bélése is van


Ez egy áttetsző fekete lezser póló a Mangoból, 2.995 Ft


Ez egy ujjatlan hosszú fekete tunika a Mangobol, leggingshez tökéletes egy kardigánnal 2.995 Ft


A vállrésznél ilyen áttetsző anyagból van

1 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...