2015. január 14., szerda

ILNP Gaia


A Naillandnál lehet kapni az ILNP ( I Love Nail Polish ) lakkokat, ezek közül a képen látható a Gaia, ami az Ultra Chrome Flakies kollekció egyik tagja ( minden darabja csodás egyébként ). Ez egy nagyon jól teljesítő, őrületesen színjátszó pelyhes fedőlakk. Egy darabig még azon is morfondíroztam, hogy külön blogot nyitok neki és minden nap más fényviszonyok között és más alaplakk fölött lefotózom mert annyi arca van hogy az elképesztő. Méregzöld, türkiz, sötétkék és néha egy kis enyhe bíbor játszik benne, és időnként aranyló csillanások. A sima váó-tól a néma döbbenetig terjed a hatása :) Én tegnap este annyiszor néztem rá a körmeimre, hogy az már nem normális. És akkor még világosban nem is láttam. Ma a parkolóban majdnem elütöttek, mert ahogy sétáltam, a körmeimet bámultam a napfényben. Szóval, nem kicsit veszélyes anyag. Az összetevői alapján viszont a lehető legártalmatlanabb, egyrészt nem tesztelték állatokon, másrészt Toulene, Formaldehyde és DBP mentes.


Amit a képeken láttok az mindössze egy réteg ebből, mélybordó Models Own lakk fölött. Az ecset tökéletes, szinte már túl sok mennyiséget vesz fel, úgyhogy ha valaki ritkásabb pelyheket szeretne akkor erre oda kell figyelni. Az állaga is bevált, tökéletesen teríthető és egészen gyorsan szárad.
A gyűrűsujjamon pedig a Picture Polish Siren Song lakkja látható mert valahogy fenemód passzol ehhez az ILNP lakkhoz látványban.


Hát nem olyan, mint valami külön kis univerzum minden egyes körmön?


Igazi kis kincs ez a lakk, ezerarcú szépség.


Közelről


Direkt napfényben

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a sötét, csillámos lakk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is el vagyok ragadtatva tőle! Ma egész nap ezt nézegetem :)))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ez az első ILNP lakkom, hát, megértem a nagy felhajtást körülötte mert tényleg csodás :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...