2015. január 4., vasárnap

2015 téli leárazás haul I. rész


Mit lehet tenni, ha jön egy telefon szombat délután egy barátnőtől, hogy : "Nincs kedved kiugrani velem a Teszkóba? Elkezdődtek a leárazások...." Azt tudni kell, hogy az F&F-nél nem cicóznak ha leárazásról van szó, hanem tényleg potom összegekért lehet hozzájutni mindenhez, a minőség meg nem különbözik az átlagos fast fashion üzletek kínálatától. Szóval, mondom, hajrá! Ilyenkor persze sokat el lehet ott időzni, válogatással, kitérőkkel a Home termékek és a leárazott karácsonyi dekorcuccok környékére :) Úgyhogy jól elvoltunk :) Én alapvetően a pulcsikra koncentráltam, de azért becsúszott egy imádnivaló cipő és némi karácsonyi dekor is. 


Ez egy kis rövid pulcsi, amit szűk ujjatlan ruhák téliesítéséhez vagy esetleg ing fölé tudok elképzelni. 1465 Ft volt az ára.


Ez egy csúcsszuper darab, ceruzaszoknyákhoz imádnivaló lesz, 2.740 Ft.


Ez egy sötétkék csillámos pulcsi, nem tudtam neki ellenállni, 2.995 Ft


Ez e legjobb fogás, olyan ezüstös cipő amire már több mint egy éve vágytam, mindössze 1.585 Ft-ért!


Ezeket pedig elképesztően potom áron vettem a karácsonyi dekoroknál, a 6 db-os szürke-kék díszt 133 Ft-ért a tobozdíszeket 112 Ft-ért, az aranyszínű geometrikus díszt meg 63 Ft-ért....De vannak csomagolópapírok is egy rolni 60-200 Ft-os áron és nem csak karácsonyi hanem olyanok is amit bármikor tudunk használni ( sima arany, sima ezüst, stb. )


2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...