2015. január 31., szombat

Heti Miegymás



Hetidivat - Nem tudom ki hogy van vele de én már épp kezdtem ácsingózni a tavaszra amikor hirtelen megjött az igazi tél :) Persze örültem neki és fagyottra hógolyóztam a kezem és csodás ( valamint felismerhetetlen hó ) Marilyn Monroe-t építettem...de azért jó lett volna már kicsit kibújni a pulcsi, kabát, sál, sapka alól. Ezért ebben az összeállításban most olyan szetteket szeretnék mutatni amivel kicsit becsempésszük a tavaszt a maradék télbe. A tavaszi-nyári ruhákat ilyenkor is tudjuk hordani, csak kicsit másképp:







Képek: pinterest


Az anyagok kontrasztja miatt eszméletlenül jól mutatnak mind a lenge csipkeruhák és szoknyák, mind a flitteres, feltűnőbb darabok, bátran hordjuk ezeket télen is. Ezek a holmik vastag, meleg harisnyával is remekül néznek ki, sőt akár egy leggings fölött is!

Hetiújdonság - Azt még nem tudom hogy ehhez mit szóljak, igazán. A Body Shopnál a csokis isteni finomságok mentek és helyette jöttek ezek a mákvirágos izék:



Hetifinom - Mi éppen most sütjük: fekete olivabogyós ciabatta:












2 megjegyzés:

  1. A mákvirágos csomagolás fantasztikus! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az nagyon jól néz ki, elegáns és pont passzol Valentin napra is :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...