2015. január 5., hétfő

A legjobb ajakbalzsam télre - Nuxe Reve de Miel


Ha olyan balzsamot keresel ami a legszárazabb, kicserepesedett ajkakat is rendbe tudja hozni akkor íme a Nuxe Reve de Miel ajakbalzsam. Nyugodtan tekinthetjük a téli hideg és a fűtés károsító hatásai ellen harcoló szuperhősnek :) Az Iparfüméria webáruház téli akcióit böngésztem amikor rátaláltam, és nem is értem miért nem szereztem be egyet már sokkal korábban, hiszen a Nuxe termékei közül már többet ismerek és használok.


Egy ultra tápláló balzsamról van szó mézzel és értékes olajokkal.


Igazi gyönyörűség kicsomagolni is, szép gránátalmaszín tetejű üvegtégelyt találunk a dobozkában.


Meglepő hogy az illata egyáltalán nem mézed, pedig kicsit megijedtem hogy olyan mézescukorka féle illat lesz. De inkább gyümölcsösnek mondanám, az is az enyhébb fajtából.


A textúrája viaszos, kicsit ragacsos. felvitelkor esetleg zavaró lehet ez a ragacsosság, de idővel beszívódik és az eredmény mindenért kárpótol. Nem fényes, hanem inkább matt és puha ajkakat varázsol és rengeteg ideig puhán is tartja őket. Nem vicc: kb. 5 órán keresztül simán kibírja anélkül hogy újrakennénk, úgyhogy ideális reggel ezzel indítani. Éjszakára használva meg nagy eséllyel finom, hidratált csókos szájjal ébredünk :) 
Rúzs alá is tökéletes, tényleg nem fényes vagy csillogó hanem egyszerűen jó alapot képez a későbbi sminkhez. De ha valaki a natúr és simán ápolt ajkakat szereti, annak is megfelelő lesz.
Alapja a méhviasz, ehhez jön hozzá még körömvirág, allantoin, rózsafa kivonat, édesmandula olaj, shea vaj.
A használatkor ügyeljünk rá, hogy tényleg nem kell belőle sok, kevéssel is elérjük a kívánt hatást mert tényleg egy testes, gazdag krém.


Amitől nekem pláne szimpatikusak a Nuxe termékek az a doboz belsejében is közölt filozófiájuk. Minél több természetes anyag, magas szintű kutatás és a környezet védelme. Abszolút elkötelezettek a környezetvédelem iránt, de miért is ne lennének azok, hiszen a remek minőségű összetevőket is a természetből nyerik. Fő az egyensúly :)

Szóval ha valakinek igazán cserepes szokott lenni az ajka akkor ez egy igazi kincs. Nem kell sok belőle, sokáig elég és bár drágább mint a drogériás ajakápolók sokkal de sokkal hatékonyabb! Tényleg mindenkit biztatok aki összevissza próbált mindenfélét - mint én - és semmi sem volt az igazi, adjon egy esélyt ennek. Mert szuperjók a kókuszolajas balzsamok, a Carmex is jó, de egyik sem húzza ki 5 órán át és egyik sem annyira hatékony mint ez. Nekem télre ezentúl alapdarab lesz, az tuti.


2 megjegyzés:

  1. Nem lenne halom ajakápolóm rohannék megvenni :( Na majd talán idén télre be tudom szerezni :D oké kicsit messze van még, de tényleg el vagyok látva.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg csúcs. Ragacsos az első húsz percben kábé, de csúcs. Én ma kilenc előtt kentem be vele a szám és még nem kellett újra. Most kezdem érezni, hogy lassan rámférne. Úgyhogy az 5 órát simán ki lehet tolni 6-8-ra is akár.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...