2015. január 7., szerda

Nude-black glitter körmök Bornprettystore csillámporral


Valami visszafogott színekben játszó de azért mégis dögös manikűrt akartam és egy nude alapra a Bornprettystore webáruházban kapható fekete, matt és csillámos egyvelegből álló port vittem fel. Szinte azonnal homoklakk hatást lehet elérni vele, és hát, fekete homoklakkom még nincs. Úgyhogy lakkok alkotásához is kitűnő lehet.


Természetes fényben így mutat. Ennél sokkal komolyabban is lehet rétegezni mert elég finom por amúgy. De vastagon jobban mutat a színes vagy világos verzió, én ezzel a feketével inkább most egy ilyen félig-meddig átmenetes verziót képzeltem el. Ettől függetlenül még több manikűrt is láthattok vele majd, más színekben és rétegezéssel is ki fogom próbálni. Sokat lehet vele játszani, egy-egy ilyen tégely por nagyon jól jön ha valami újat szeretnénk alkotni.


Így nézett ki a dolog munka közben :) Célszerű alá egy papírt teríteni és vigyázni a tüsszentéssel :) Egyébként ebben a kis tégelyben hatalmas adag csillámos por van, úgyhogy sokáig elég. 12 különböző színben kapható és egy tégely 3.11 dollárba kerül. A Bornprettystore webáruházból ingyenesen szállítanak világszerte és a következő kód beírásával a teljes árú termékek árából 10% kedvezményt kaphattok:

MHK31


A terméket tesztelésre kaptam a Bornprettystore webáruháztól

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...