2015. január 22., csütörtök

Lookfantastic Beauty Box - 2015 január



Végül 14 nap kellett hogy ideérjen a Lookfantastic Beauty Box, de megérte rá várni :) Sajnos az enyémben nem volt meglepi GHD hajformázó, el tudom képzelni mekkora öröm lehetett azoknak akiknek igen! Viszont első pillantásra megállapítottam hogy igazán nívós beauty boxról van szó.



A doboz tartalma:

Nuxe Masque Creme Fraiche - 24 órás hidratáló maszk arcra és szemkotúrra - 50 ml
Michael Van Clarke - 3 more inches sampon és balzsam - 75-75 ml
Philip Kingsley - Daily Damage Defence - Hővédő, kondicionáló spray - 60 ml
Molton Brown - Templetree tusfürdő - 100 ml
Myvitamins pezsgőtabletták - 20 tabletta/csomag
Gatineau szemmaszk - minta ( 1db )


Ez a Nuxe Creme Fraiche hidratáló maszk önmagában 18 Font értékű, úgyhogy már meg is van a csomag ára, ugyanis ez egy teljes értékű termék ( bár az Iparfümérián 4.660 Ft-ért is hozzá lehet jutni ami egy kicsit kedvezőbb ár )

Ez egy nyugtató, újrahidratáló maszk, az összetevők 90% természetes eredetű és 24 órás hidratáló hatást ígér


 A 3 more inches hajápolókat már környékezgettem Strawberryneten amikor akciósak voltak, de nem rendeltem végül, ami nem is baj, mert most így lehetőségem lesz kpróbálni őket. 75 ml-es utazó méretű termékek, ami azért elég korrekt mennyiség. Luxus hajápoló kencékről van szó, amiknek a teljes ára nem kispályás ( a 250 ml-es teljes méretű sampon és kondicionáló darabja 20 EUR körül mozog ) Michael Van Clarke vezető profi fodrász Londonban és kb. 30 éve dolgozik celebekkel, sztárokkal, a 3 more inches termékvonal egészséges és erős hajat ígér ami a tápláló összetevőknek köszönhetően akár gyorsabban is nő.



Philip Kingsley DDD - Ezt a márkát még nem ismerem, nem is hallottam róla, de kócmentesítő és formázást előkészítő spricnikre mindig szükségem van! Ez egy öblítést nem igénylő kondicionáló spray ami védi a hajat a hőtől és könnyebben fésülhető és csillogó lesz a hajunk tőle. Ez szintén utazó méretű termék, a teljes kiszerelésű - 250 ml-es 22 Fontba kerül.


Molton Brown - Templetree tusfürdő 

Szintén utazó méret, egy nagyon finom illatú tusfürdő ( jázmin, szantál, rózsa ), ami állítólag hosszú időre puhává és jóillatúvá varázsolja a bőrt. A teljes méret 18 Fontba kerül belőle.


Gatineau szemmaszk - Ennek nagyon megörültem mert korábban egyszer használtam 1-2 Gatineau terméket és el voltam ragadtatva tőlük. Ezt majd valamilyen különleges alkalom előtt elhasználom :) Ez 1 db, a 6 db-os kiszerelést 24 Fontért találtam eg a neten.



Myvitamins vitaminos pezsgőtabletta - Vitaminokat, ásványi anyagokat tartalmazó táplálékkiegészítő amiből 1 db-ot már el is lőttem és egész finom. Mondjuk meglepő ilyesmit találni egy szépségdobozban de ebben az influenzás időszakban épp jól fog jönni!

A doboz ára 15 Font volt úgyhogy szerintem a benne lévő termékeket tekintve nagyon megérte! Szinte mindegyik elég drága holmi amiket nem nagyon tudtam volna összevásárolgatni magamnak csak úgy...Most viszont alaposan kipróbálhatom őket :) Már kacérkodom a gondolattal, hogy a szülinapomra való tekintettel megrendelem a februárit is :)



19 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszett ez a doboz, én ki spoilereztem :D februárban én is szeretném megvásárolni *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A februáriban meg valami hajszárító lesz majd a meglepetés ajándék néhány szerencsés megrendelőnek :)

      Törlés
    2. Az sem lenne rossz :)
      Szerinted meg lehet már nézni mi van a februári dobozban?

      Törlés
    3. Én most próbáltam rákeresni, de egyelőre semmi....úgyhogy megint meglepetés lesz! :)

      Törlés
  2. Ezek szerint nem teljesen ugyanaz minden doboz. Az enyémben a sampon és hajbalzsam helyett egy Goldwell 60 sec treatment vékony ill. festet hajra 50ml kiszerelésben.
    A Nuxe maszknak örülök a legjobban, még nem próbáltam semmit tőlük, ráadásul akartam is venni a közeljövőben arcmaszkot. :)
    A tusfürdőt meg majd elteszem nyárra, 100ml kiszerelés ezt még fel lehet vinni a repülőre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt én is láttam hogy változatos dobozok vannak, egy-két termékben eltérnek. A Goldwell tetszeni fog, Iparfümériánál szoktak néha a rendeléshez Goldwell tesztereket küldeni, hát elég jó cucc. A Nuxe maszkot már kipróbáltam, majd írok róla bővebben is, hát instant fiatalodtam vagy 5 évet, de tényleg. És ami nagyon fontos, másnapra nem pattogtam ki tőle, pedig néhány hidratáló ( értem ezalatt hogy túl nehéz, zsíros ) maszktól ez szokott történni az arcommal.
      A Molton Brown tusfürdő megszagolva nem is tűnt annyira egetverőnek mint amilyen valójában. Már többször zuhanyoztam vele, totál India illata van, imádom! Ráadásul hosszú ideig megmarad az illata. Ettől függetlenül azért nem biztos, hogy teljes áron újra és újra megvenném úgyhogy inkább élvezem amíg tart :)

      Törlés
  3. Előrendeltem a februári dobozra is. Ha jól láttam lesz benne egy 25ml Moroccanoil. Kíváncsi vagyok rá. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is előrendeltem :) A Moroccanoil az csodás lenne, már régóta ki akarom próbálni!

      Törlés
  4. Sziasztok!
    Én holnap 3 hete, hogy megrendeltem, de a doboznak még híre hamva nincs.. nektek mennyi idő volt míg megjött? mikor kezdjek aggódni? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Úgy emlékszem azt írják a rendeléskor, hogy ha 21 nap alatt nem ér oda ( Európában ) akkor írj nekik. Lehet hogy vámvizsgálaton van, vagy ilyesmi, nekem olyan miatt késett már egyszer csomagom. De ha küldesz nekik egy reklamációt, akkor ők utána tudnak járni hogy merre lehet a csomag. Nem volt még dolgom a vevőszolgálatukkal, mert eddig még semmivel nem volt problémám náluk, de szerintem biztosan segítenek és keresnek valami megoldást.

      Törlés
    2. Köszönöm! Beszéltem velük, valószínűleg "elkeveredett" a postán (mindenki értse úgy ahogy akarja persze), a pénzt szó nélkül visszautalták, korrekt cég, de így nem hinném, hogy próbálkoznék még egyszer. (a kőbányai postától valahogy nem is vártam amúgy mást..)
      Pedig úgy vártam már.. :(

      Törlés
    3. Ó...a francba. Szóval "elkeveredett"...Hát azért ez elég szomorú. Átutazza a világ egy részét biztonságban és hopp, itthon egyszer csak elkeveredik. Azért annak örülök hogy korrekt módon lerendezte a Lookfantastic és ráadásul gyorsan. Hát, nagyon sajnálom, tényleg :(
      Mondjuk még az enyém sem érkezett meg..

      Törlés
    4. Megrendelted ismét? Én még a januári dobozt vártam.. :S
      Az a baj, hogy nem merem megrendelni megint.. pedig úgy vágytam arra a nuxe krémre. nagyon bosszantó. :@
      Na de majd nálad elolvasom, irigykedek kicsit. :)

      Törlés
    5. Igen, megrendeltem a februárit, gondoltam meglepem magam vele a születésnapomra ami mondjuk márciusban lesz, de azért lehet követni, ugye? :) Szóval nem bírtam ki, igen :)
      Annyira lelombozott az eseted, most nagyon mérges vagyok a postára....Lehet hogy kárpótlásul valamikor a közeljövőben majd indítok egy Nuxe nyereményjátékot :)

      Törlés
    6. Benne vagyok, hátha, bár ahogy a postával, úgy a nyereményjátékokkal sincs szerencsém :D És ami a legbosszantóbb, hogy emiatt nem rendeltem meg a januári pure pixiboxot.. :S
      Kíváncsi leszek a márciusi boxodra! :)

      Törlés
    7. Megjött a csomag! El sem hiszem.. közel 2 hónap volt.. És a 3more inches hajápolók nincsenek benne. Helyette egy 10ml-es apró haj olajat kaptam. :S Nem nyűgözött le a lookfantastic doboza, azt hiszem maradok a pixinél! :)

      Törlés
    8. Na, ez szuper! Nekem a múltkor 14 nap alatt megjött, most meg írnom kellett nekik, hogy sehol semmi. Úgyhogy most én is kicsit el vagyok kenődve ..
      Viszont úgy néz ki tényleg lesz NUXE nyereményjáték, majd nemsokára jövök a részletekkel :) Ja tényleg, a NUXE maszk azért benne volt ugye? Azt próbáld ki, szerintem nagyon jó.
      A Pixi tutiság, én azt továbbra is lehetőleg mindig meg fogom rendelni!

      Törlés
  5. Evi Nagy, miert vagy csalodott? A penzt visszautaltak, vegul a csomag is megerkezett :)

    Hajni, tamogatom a Nuxe nyeremenyjatekot :) Mar tavaly ota vagyakozom a szarazolajuk uzan, de kozel s tavol sehol egy patika, ahol forgalmazzak :( A tok jo akcioikbol is kimaradtam emiatt. Tiszta duhito, hogy az orszag 2.legnagyobb varosaban nem birnak megegyezni egy patikaval, aki forgalmazna. Csak egyszer jussak el mar vegre Bp-re, megcelzom a MAC-et, a YC uzletet, h vegre ne kelljen latatlanban rendelgetni, meg egy patikat Nuxe cuccok miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Úgy tudom, hogy épp most bővítik a patikákat ahol lehet majd kapni! :) A nyereményjáték is kialakulóban van, igaz nem szárazolaj lesz, de azt hiszem megéri majd játszani :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...