2016. április 11., hétfő

Glamour-napok haulka



Ez most igazán annyira parányi beszerzés volt, hogy inkább csak haulkának hívom. Mango, Media Markt, Alexandra - ennyire volt most időm, lehetőségem.


Az Aelxandrában ezeket a könyveket vettem meg 20% kedvezménnyel:

Ransom Riggs - Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei
( ezt már ki is olvastam :)

és

Szécsi Noémi, Géra Eleonóra - A budapesti úrinő magánélete


Babyliss AS8OE meleglevegős hajformázó

Hosszas válogatás után egy Babyliss meleglevegős hajformázót vettem szintén 20%-al olcsóbban, mert akinek vékonyszálú és gubancolódós haja van az csak álmodhat róla hogy úgy szárítja be a haját hogy egyik kezében a kefe, másikban a hajszárító. Mivel harmadik kézre nem volt Glamour kupon ( még ) ezért kellett keresnem egy olyan eszközt ami hajszárító és hajkefe egyben. Már próbáltam és komolyan, igazi megkönnyebbülés volt használni. Szerintem annyira erős volument nem ad azért, de nekem óriási segítség a beszárításnál. 2 meleg levegő és hideg levegő státusz is van rajta.


A Mangoba farmerért néztem be, mostanában szeretek ott farmert venni, mert valahogy könnyű olyat találni ami jól áll és viszonylag jó minőségű anyagból van. Szóval a Glamour-napokon nekem stabil program a Mango. Aztán még megláttam ezt a tünemény pólót ami olyan jólesően nyarat idéző, hogy el kellett hoznom.

Szóval most csak ennyi, nem volt sok időm, de azért a Glamour-napokat nem hagytam volna ki, úgyhogy csempésztem magamnak egy kis lehetőséget a vásárlásra a sok teendő között :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...