2016. április 13., szerda

Lookfantastic Beauty Box - 2016. április



Mint ahogy a múltkor említettem, rászántam magam és feliratkoztam 1 évre a Lookfantastic Beauty Box szolgáltatásra, így kedvezményesen, havonta kapom majd ezeket a csomagokat. A díját a hónap elején vonják le a kártyámról, majd azonnal postázzák is. Ezt a dobozt hétfőn kaptam meg, 11-én és 04.03-án vonták le a pénzt, tehát 8 nap alatt itt volt. Az ára az 1 éves feliratkozásnál 11.25 Font, nekem most ez 4.426 Ft volt, a postázás ingyenes, tehát mindössze ennyiért havonta kapok egy kozmetikumokkal teli dobozt, tele olyan márkákkal amiket alig ismerek vagy ismerek ugyan, de tudom hogy drágák ezért találomra nem próbálkoznék be teljes kiszerelésű termékkel. Így viszont havonta újdonságokat próbálhatok ki, olyan márkáktól amik számomra akár luxusnak számítanak.

Ráadásul újabban mindegyik mellé kapunk egy brit Elle magazint ajándékba :)

A dobozok 2016-tól tematikusak, mindegyik a hónapnak megfelelő designt kap, ez az LFBLOOMS kiadás most a tavaszi virágzást idézi.



Első pillantás a doboz tartalmára



Lookfantastic Beauty Box - 2016. április

  • Bloom and Blossom Bath&Shower Gel tusfürdő 50 ml
  • Rituals Miracle Hand scrub kézradír 75 ml  - teljes kiszerelés, eredeti ára 11.50 Font
  • Elemis Hand and Nail Butter kézápoló 20 ml
  • Briogeo Don't Despair Repair Deep Conditioning Mask hajmaszk 29 ml
  • Balance Me Super Toning Body Polish testradír 50 ml
  • Tanworx by Monu Tan Maintainer 50 ml
  • Myvitamins pezsgőtabletta 20 tabletta - teljes kiszerelés





Rituals Miracle Hand scrub

Már önmagában annak hogy van egy kézradírom nagyon megörültem :) Még nem használtam ilyesmit, de mindig is szerettem volna beszerezni ( vagy készíteni ) egyet. Gazdag, krémes, de rendesen radíroz - majd írok róla nemsokára bővebben is!


Bloom and Blossom Bath&Shower Gel 

Ez a tusfürdő 99%-ban természetes összetevőkből áll és illatmentes - így abszolút biztonságos terhesség alatt is, ha valaki még a tusfürdőjére is odafigyel. E vitamint, uborka kivonatot tartalmaz - viszont nincsenek benne parabének, mesterséges színező vagy illatanyagok, SLS.


Balance Me Super Toning Body Polish

Ez egy feszesítő testradír ami a problémás területekre fókuszál, cellulitisz és egyebek. Antioxidánsokban és illóolajokban gazdag, méghozzá olyanokban amik tényleg segítenek a narancsbőrön, mint például a geránium és boróka.


Elemis British Botanical Hand and Nail Butter

Ez egy csodás kézkrém levendulával, gerániummal, kamillával amit teljes kiszerelésben sosem vennék meg mert majdnem 20 Font az eredeti ára...


Briogeo Don't Despair Repair Deep Conditioning Mask

Ez pedig egy intenzív hajápoló maszk az általam egyáltalán nem ismert Briogeo márkától: parabén, szilikon és szulfátmentes. Csipkebogyó olajat, argán olajat és B-vitaminokat tartalmaz. Ez a kiszerelés tökéletes lesz az utazások alkalmával.


Tanworx by Monu Tan Maintainer

Ez egy napbarnított bőrre való ápoló, ami segít fenntartani a barnaságot. A leírás alapján úgy tűnik elsősorban önbarnító használata előtt ajánlják, de az összetevők alapján szerintem simán napozás utáni bőrápolónak is kitűnő. Shea vajat, kókuszolajat tartalmaz valamint sárgarépa olajat és hialuronsavat.


Myvitamins Performance Effervescent pezsgőtabletták

A Myvitaminstól már próbáltam korábban pezsgőtablettát és sokkal kellemesebb volt az íze mint amikre én emlékeztem :) Ez feketeribizli ízű és elsősorban B vitaminokat tartalmaz.




Ennyi tubus még sosem volt egy dobozban :) Azt hiszem főleg a kéz és tesradír lesznek a kedvenceim, de nagyon örülök a hajmaszknak és a napozásfenntartó kencének is. Az illatmentes tusfürdő nem az én világom, rajongok az illatokért, de a természetes összetevők miatt örömmel használom majd. Az Elemis kézkrémtől meg sokat várok, meglátjuk annyira jó-e. A pezsgőtablettákat felőlem igazán kihagyhatták volna, de ha már van, megkóstolom :)


6 megjegyzés:

  1. Ismeretlen márka mind számomra. Hű, zsákbamacska csomagot én nem mernék bevállalni az érzékeny bőröm miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az Elemis volt ismerős meg a Balance me, de a többiről még csak nem is hallottam. Hát igen, ha érzékeny a bőröd akkor nem nagyon érdemes ilyesmivel kockáztatnod. Tudsz esetleg ajánlani olyan érzékeny bőrre való kézkrémet ami neked bevált? ( mert én tudok sok-sok érzékeny bőrre való krémet, csak mivel az enyém nem az, fogalmam sincs hogy működne egy valóban érzékeny bőrön - és van olyan ismerősöm akiben a kezére kellene valami jó cucc )

      Törlés
    2. Ami mindenmentes, az jó érzékeny bőrre, mint a Balea Handkonzentrat, de azt csak télen lehet kapni. Ill. van az Avonnak is érzékeny bőrre való termékcsaládja, ami állítólag jó. Nekem szerencsére csak az arcravalókat kell néznem, de az ismerősödnek tudnia kellene, mire allergiás, hogy azt kerülje el, pl. a parfümöt, alkoholt mindenképpen nézze meg az összetevők között, hogy ne legyen benne.

      Törlés
  2. Nagyon jól hangzik a doboz. :) Szívesen megrendelném én is. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom még lehet kapni az áprilisi kiadást is! :) Akár egyet is lehet rendelni, csak akkor 15 Font. Meg náluk ügyelni kell arra, hogy minden feliratkozás ( 1 havi, 3 havi, 6 havi, 12 havi ) a lejáratkor automatikusan meghosszabbodik - hacsak nem írunk még a megújítás előtt az ügyfélszolgálatnak hogy ezt nem kérjük. Ezt mondjuk a helyükben nem erőltetném, kár hogy erre külön figyelni kell...De most egy évig így elleszek vele azért, főleg a nyári dobozokat várom :) Mert amúgy a tartalom általában elég jó, ráadásul nyerni is lehet vele minden hónapban!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...