2016. június 28., kedd

Eve Lom tisztító balzsam


A legutóbbi Lookfantastic beauty boxban lapult ez a minta és muszáj írnom róla. Óriási a hype körülötte, a legjobb tisztító balzsamként emlegetik, szerintem már minden női magazin és portál írt róla külföldön. Persze utána már sorra születtek a hasonló tisztító termékek, de ez az eredeti és első és egyéb :)
Elrettentésül az eredeti kiszerelés árával kezdem, meg igazából nincs más negatívum amit fel tudok hozni, csak az hogy drága. A 100 ml kiszerelés ára 55 Font a Lookfantasticnál, szóval luxuskence áron van, de úgy rendesen. Az én kis mintámhoz járt egy muszlinkendőcske is, abból 3 db 14 Font amúgy külön, szóval azt is meg kell becsülnöm.
Elvileg minden bőrtípusra alkalmas, puhít, tisztít, exfoliál. Érdekes összetevői vannak, a szegfűszeg és eukaliptusz olajat nem nagyon jutna eszembe az arcomon és szemkörnyékemen használni, a kamillát esetleg igen, a kakaóvajon szintén meglepődtem. A paraffin olaj miatt nem vagyok benne biztos hogy zsírosabb arcbőrűek számára is ideális megoldás.


Speciális technikával kell használni, ehhez szükséges a muszlinkendő. A kézben kis mennyiséget felmelegítve a száraz arcbőrbe kell masszírozni. A neten található videókban full sminkelt arcra és szemre viszik fel, úgyhogy én is úgy próbáltam ki. Persze arra ügyelni kell hogy közvetlenül a szembe ne kerüljön, mert fene nagy parádét okoznának ezek az illóolajok azt hiszem. Ha felvittük akkor a kendőt forró vízbe kell mártani, kicsavarni és pár másodpercre felhelyezni az arcunkra, majd ezt még kétszer megismételni, hogy kinyissuk a pórusokat. Ezután ismét öblítsük ki a kendőt és lágyan törölgessük le vele a balzsamot az arcunkról és a szemünkről - én közben többször is leöblítettem még. Legvégül, ha mindent megtisztítottunk, mártsuk hideg vízbe a kendőt és helyezzük az arcunkra pár másodpercre, hogy bezárjuk a pórusokat. Szóval ez tényleg egy rituálé, ami attól függően hogy van-e hozzá az embernek türelme, lehet megnyugtató és relaxáló, de lehet idegesítő is :) Normál és száraz bőrre naponta egyszer javasolt, esti kikapcsolódásnak végül is nem rossz, ha ráérünk.


Benyomások:

Szinte mézszerű állaga van, benne valamiféle radírozó részecskék amik egyébként abszolút gyengédek. Az illata nekem nem jött be, olyan nem jó illatú gyógynövények és orvosságszerű. Pedig külön-külön biztosan nagyon kellemes lenne mindegyik illóolaj, de így együtt valahogy zavaró. Maga a használata tényleg csúcs, nagyon kellemes érzés. A sminket úgy távolítja el ahogy semmi más, nincs maradvány, tökéletesen tiszta pórusok. A bőrrel is csodát tesz, puha és finom lesz tőle és még másnap reggel is kiemelkedően jó állapotban marad.


Szóval tényleg remek, csodás meg minden, de én inkább kipróbálnék valami olcsóbb hasonló terméket ami akár teljesen természetes összetevőkből áll. Úgyhogy most fel fogok kutatni egy megfizethetőbb tisztító balzsamot, mert amúgy maga az ötlet tetszik. Kellemesebb mint vattával törölgetni és alaposabb mint egy habzó arctisztító. Szóval amúgy respect az Eve Lomnak amiért ezt a metódust és terméket kitalálta, mert tényleg új távlatokat nyitott az arctisztításban és örülök hogy volt lehetőségem kipróbálni! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...